تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گوش خود را به شنيدن خوبى‏ها عادت بده و به آنچه كه به صلاح و درستى تو نمى‏افزايد گو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803260100




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نتانیاهو: باید در مؤاخذه ايران متحد باشیم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: نتانیاهو: باید در مؤاخذه ايران متحد باشیم
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی در آیپک با تکرار ادعاهای بی‌اساسش علیه کشورمان، گفت برخی همسایگان فلسطین اشغالی، "تهدید ایران" را درک کرده‌اند.
به گزارش نامه نیوز به نقل از پایگاه اینترنتی اسرائیل نشنال نیوز،  بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، روز سه شنبه در سخنانی خطاب به حاضران در کمیته امور عمومی آمریکا و اسرائیل (ایپک) گفت: کسانی که از توافق ایران حمایت یا با آن مخالفت کردند حداقل می توانند و باید در پاسخگو قرار دادن ایران در یک جبهه باشند.
 
وی از طریق تماس ماهواره ای با ایپک مدعی شد ایران متعهد به نسل کشی ماست و مسئولان این کشور علنا و با صدای بلند هدفشان را درباره نابودی اسرائیل اعلام می کنند.
 
نخست وزیر رژیم صهیونیستی  در ادامه گفت: از مواضع روشن و قاطع رهبران ایپک در سال گذشته در بحثها درباره توافق هسته ای ایران تشکر می کنم. این بحثها برای امنیت اسرائیل حیاتی است. این بحثها با همه تنشی که در آن وجود داشت، ائتلاف ناگسستنی میان اسرائیل و آمریکا را تضعیف نکرد. به عنوان بخشی از این ائتلاف بزرگ، آمریکا با سخاوت بسیاری ابزارهایی را که ما برای دفاع از خود نیاز داریم، برای ما فراهم کرده است. ما هم اکنون روی توافق جدیدی کار می کنیم که امنیت اسرائیل را در سالهای آینده تقویت می کند. من از این فرصت دوباره استفاده می کنم و از حمایتهای رئیس جمهور اوباما از جمله برای فراهم کردن تجهیزات دفاع در برابر موشکهای باستیک تشکر می کنم. من عمیقا از حمایت هر دو حزب در کنگره آمریکا از اسرائیل تشکر می کنم. من همچنین عمیقا از حمایت گسترده مردم آمریکا از اسرائیل بسیار تشکر می کنم.  
 
وی افزود اسرائیل نباید هرگز مسئله ای باشد که در میان آمریکاییها تفرقه بیندازد بلکه اسرائیل باید آرمان بزرگ آزادی باشد که آمریکا را متحد می کند.  
 
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: در حالیکه تعداد فزاینده ای از کشورهای جهان روابط خوبی با اسرائیل دارند ، کشورهایی هم هستند که بدخواه اسرائیل هستند و به ویژه این کشورها در سازمان ملل متحد دنبال تهمت زدن به اسرائیل هستند. اسرائیل تنها دموکراسی حقیقی در خاورمیانه است و هیچ کشوری در سازمان ملل متحد مثل اسرائیل هدف افترا و تهمت نیست! در سازمان ملل متحد، اسرائیل مرتب هدف تبعیض سازمان یافته است. فقط اسرائیل است که دائما در شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد محکوم می شود و چنین برخوردی با هیچ کدام از کشورهای ایران و سوریه و کره شمالی نمی شود.  
 
نتانیاهو گفت: سازمان ملل متحد سابقه ای شرم آور برای این دارد که در میان دیگر کشورها فقط اسرائیل را محکوم می کند. بنابراین این سوال را از شما می پرسم چرا باید فکر کرد که سازمان ملل متحد می تواند درباره صلحی امن و عادلانه برای اسرائیل تصمیم بگیرد.  
 
وی در ادامه درباره صلح فلسطینیان با رژیم صهیونیستی گفت: من خوشحالم که نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا از هر دو حزب دوباره بر این اصل اساسی تاکید کردند که صلح از طریق قطعنامه های شورای امنیت حاصل نمی شود بلکه از طریق مذاکرات مستقیم میان طرفها حاصل می شود.  
 
 نخست وزیر رژیم صهیونیستی با مطرح کردن ادعاهای واهی‌اش علیه کشورمان افزود: خبر خوبی که وجود دارد این است که دیگر همسایگان عربِ اسرائیل به این نتیجه رسیده اند که ما منافع مشترکی داریم. آنها می دانند که ما با تهدیدات مشترکی روبرو از جانب ایران و داعش روبرو هستیم. این تغییری تاریخی است. من مطمئن هستم در طول زمان روند دوستی با اسرائیل بر روند اتهام زنی و سوء نیت درباره اسرائیل غلبه خواهد کرد.
 
نتانیاهو ادامه داد: "من معتقدم اگر همه ما با یکدیگر متحد باشیم می توانیم بر همه چالشهایی که با آن روبرو هستیم غلبه کنیم. از این چالشها هیچ کدام بزرگتر از تجاوز بی وقفه ایران نیست. ایران همچنان و کاملا متعهد به نسل کشی مردم اسرائیل  است. رهبران ایران آشکارا و با صدای بلند و حتی با افتخار می گویند هدفشان نابودی اسرائیل است.  من معتقدم کسانی که از توافق هسته ای حمایت کردند و آنهایی که با آن مخالفت کردند، دست کم می توانند با یکدیگر همکاری کنند تا تجاوزات و تروریسم ایران را متوقف کنند و ایران را برای این رفتارهایش مواخذه کنند."
 
وی در ادامه مدعی شد: از زمان حصول توافق هسته ای ایران همچنان به رغم تعهدات و وظایف بین المللی خود آزمایش موشک‌های بالستیک انجام می دهد. ایران اخیرا موشکی بالستیک را شلیک کرد که روی آن به زبان عبری نوشته شده بود که اسرائیل باید محو شود. ایران باید تاریخ اسرائیل را بداند و نباید دچار توهم باشد و باید بداند که اسرائیل از خود با قدرت درباره همه آنهایی که دنبال نابودی ما هستند ، دفاع خواهد کرد. ایران باید به خاطر داشته باشد که امروز اسرائیل می تواند با قدرت از خود دفاع کند. سامانه های دفاع ضد موشکی اسرائیل محصول مشترک اسرائیل وآمریکاست. از این رو می خواهم یک بار دیگر از مردم آمریکا و ایپک تشکر کنم.




منبع: باشگاه خبرنگاران


۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن