تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819802992




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترافیک جاده های استان قزوین نیمه سنگین و هوا ابری و پایدار است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
ترافیک جاده های استان قزوین نیمه سنگین و هوا ابری و پایدار است

جاده


شناسهٔ خبر: 3584503 - چهارشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
استانها > قزوین

قزوین- با گذشت چهار روز از تعطیلات نوروزی محورهای مواصلاتی استان نیمه سنگین و شرایط آب و هوایی پایدار و نیمه ابری است. به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر حبیبی معاون عمرانی استانداری قزوین روز چهارشنبه ضمن بازدید سرزده از ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان بویین زهرا در جریان روند ارائه خدمات به مسافران و گردشگران در این شهرستان قرار گرفت. حبیبی همچنین از محل اقامت گردشگران در هتل قصر آپادانا در شهرستان بویین زهرا بازدید کرد. این مرکز اقامتی با داشتن ۲۸ اتاق و ظرفیت ۴۸ نفر در ایام نوروز امسال افتتاح شده و پذیرای مسافران و گردشگران نوروزی است.

ترافیک نیمه سنگین در جاده های استان قزوین    سرهنگ بهرام زینلی رئیس پلیس راه استان قزوین در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت جاده های استان گفت: موقعیت راه ارتباطی استان با قرار گرفتن در مسیر چند استان کشور موجب شده با گذشت چهار روز از تعطیلات نوروزی همچنان شاهد تردد بالای خودروها در محورهای مواصلاتی استان باشیم. رئیس پلیس راه استان قزوین تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت تردد خودروها در باند شمالی آزاد راه قزوین به کرج، قزوین به رشت و قزوین به زنجان نیمه سنگین اما روان است. زینلی بیان کرد: سایر محورهای ارتباطی استان شرایط روان و عادی دارد و تردد خودروها به سهولت در آنها انجام می شود. رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در اجرای طرح نوروزی پلیس در حال حاضر ۷۰ تیم گشتی با استفاده از ۲۰۰ نیروی آموزش دیده در محورهای مواصلاتی استان مستقر شده و خدمات رفاهی لازم را به مسافران ارائه می کند. وی بیان کرد: همچنین هفت پاسگاه و هفت ایستگاه ثابت پلیس راه در ایام تعطیلات نوروزی در خدمت مسافران و گردشگران خواهند بود. سرهنگ زینلی اظهارداشت: برای جلوگیری از حوادث احتمالی در جاده ها از رانندگان انتظار داریم با رعایت سرعت مطمئنه در میان خطوط حرکت کرده و از سرعت و سبقت غیر مجاز خودداری کنند. وی اضافه کرد: از رانندگان درخواست می شود از تغییر ناگهانی در مسیرها خودداری کرده و فاصله طولی با خودروی جلویی را رعایت کرده و در صورت خستگی و خواب آلودگی در پارکینگ های پیش بینی شده در جاده ها استراحت کرده و سپس ادامه مسیر دهند. سرهنگ زینلی یادآورشد: خودداری از توقف در حاشیه راه ها، استفاده نکردن از تلفن همراه در هنگام رانندگی و استفاده از کمربند ایمنی برای تمامی سرنشینان خودرو از دیگر توصیه های پلیس راه است تا شاهد سفرهایی ایمن و بدون حادثه در جاده ها باشیم.

هوای استان قزوین پایدار است مهدی آخوندی کارشناس هواشناسی استان قزوین هم در تشریح وضعیت آب و هوایی استان به خبرنگار مهر گفت: بر اساس تصاویر دریافتی از ماهواره از ظهر امروز چهارشنبه شاهد خروج سامانه بارشی از استان خواهیم بود و از فردا هم یک موج ضعیف به مدت دو روز وارد استان می شود و آسمان استان ابری خواهد شد. وی اضافه کرد: از اواخر وقت روز شنبه هفته آینده با ورود یک سامانه بارشی فعال به کشور، آسمان استان تا سه شنبه هفته آینده تحت تاثیر این سامانه توام با بارش خواهد بود. آخوندی تصریح کرد: در بیست و چهار ساعت گذشته آوج با سه درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین و شهرهای آبیک و بویین زهرا با ۱۶ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین نقاط استان گزارش شده است. وی اضافه کرد: همچنین دمای هوای قزوین در ۲۴ ساعت گذشته بین صفر تا ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن