تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان، در روز قيامت، قدم از قدم برنمى‏دارد، مگر آن كه از چهار چيز پرسيده مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820139701




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دلم می سوزد که مردم در انتظار ساخت بیمارستان هسته ای کیش هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر نیوز: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره سابقه تأسیس بیمارستانی با عنوان هسته ای در کیش، گفت: در زمان دولت من شروع به ساخت شده بود و دلم می سوزد که هنوز مردم کیش و مسافران در انتظار ساخت آن هستند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت­ الله اکبر هاشمی رفسنجانی در مراسم افتتاح ساختمان آموزش واحد بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی کیش، با ابراز رضایت از روند ساخت ساختمان آموزش و محل احداث آن در کنار ساحل مرجانی جزیره کیش، اظهارداشت: دانشگاه آزاد اسلامی واقعیتی بود که مردم ایران به آن نیاز داشتند که اگر نبود جوانان ما یا باید به خارج می رفتند و یا در حد دیپلم باقی بمانند که در هر دو صورت خوب نبود.
وی با تأکید بر مردمی بودن این دانشگاه افزود: تا چند سال پیش به توسعه کمّی می گذشت و الان به توسعه کیفی فکر می کنیم و الان در همه رشته های پیشرفته در این دانشگاه تحصیل و تدریس می شود.
هاشمی رفسنجانی با تأکید بر برنامه دانشگاه برای نزدیک شدن به استانداردهای جهانی، تصریح کرد: مزیت این دانشگاه این است که در سراسر کشور پراکنده شده و تحصیلات عالیه را برای مردم همه روستاها و شهرها، مخصوصاً دختران امکان پذیر شد.
وی اضافه کرد: اینکه همه مردم بتوانند تا مقاطع عالیه در شهرهای خود تحصیل کنند، امتیاز ایران است و اخیراً در انگلیس تصمیم گرفتند که چنین کاری کنند.
هاشمی ...
[ مشاهده متن کامل خبر دلم می سوزد که مردم در انتظار ساخت بیمارستان هسته ای کیش هستند در خبرگزاری مهر ]
دلم می سوزد که مردم در انتظار ساخت بیمارستان هسته ای کیش هستند






چهارشنبه ، ۴فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر نیوز]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن