تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813454223




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پانزدهمین دوره مسابقه بزرگ کتابخوانی «عشق کتاب» در حرم شاهچراغ (ع)


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: پانزدهمین دوره مسابقه بزرگ کتابخوانی «عشق کتاب» ویژه ایام نوروز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز ، به مناسبت تقارن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام نوروز 1395 و در راستای بهره مندی هرچه بیشتر از فراغت نوروزی و همچنین آشنایی بیش از پیش علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی با ابعاد مختلف وجود بهشتی بانوی بزرگ اسلام حضرت صدیقه کبری (س)، آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)، پانزدهمین مسابقه بزرگ کتابخوانی «عشق کتاب» را در سطح ملی از کتاب «مقام لیله القدری حضرت فاطمه(س)» در حرم حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می شود.
تأکید نگارنده در این مجموعه، بر توجه به دو بُعد حقیقت باطنی و نقش تاریخی حضرت فاطمه(س) است، که در مباحث خود به بعد معنوی توجه عمده ای کرده است.
چراکه بدون شناخت وجه باطنی شخصیت ایشان، شناخت درستی از نقش تاریخی حضرتش نمی توان داشت. در این اثر، تلاش شده تا به کمک روایات و دقت در معانی آن ها، حقیقت نوری حضرت فاطمه(س) و مقام مقام لیله القدری ایشان در عالم غیب روشن شود.
همچنین راه ارتباط با این راز عالم خلقت، از طریق آشنایی با آداب ارتباط و بهره مندی از این وجود مقدس تبیین و تشریح شده است.
آزمون این مسابقه از ساعت 16 تا 20 روز 29 فروردین ماه ...
[ مشاهده متن کامل خبر پانزدهمین دوره مسابقه بزرگ کتابخوانی «عشق کتاب» در حرم شاهچراغ (ع) در خبرگزاری تسنیم ]

چهارشنبه ، ۴فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن