تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813243524




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش 1000 کلاس درس برای اسکان فرهنگیان در گیلان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس نیوز: رئیس اداره تعاون آموزش و پرورش گیلان از افزایش یک هزار کلاس درس برای اسکان مهمانان فرهنگی نوروزی در این استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سالار نجفی صبح امروز در جریان بازدید محمدعلی نجفی استاندار گیلان از روند ثبت نام و پذیرش اسکان فرهنگیان در دبیرستان شهید بهشتی این شهر، اظهار کرد: به دلیل استقبال مهمانان نوروزی از کلاس های در نظر گرفته برای اسکان آنها، یک هزار کلاس درس دیگر اضافه شده است.
وی درباره ثبت نام فرهنگیان برای اسکان در گیلان تصریح کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون تعداد 186 هزار و 515 نفر روز در مدارس گیلان پذیرش شدند.
رئیس اداره تعاون آموزش و پرورش گیلان به اسکان 21 هزار و 152 خانوار در مدارس این استان اشاره کرد و افزود: در مجموع 66 هزار و 612 نفر در 399 مدرسه استان اسکان داده شدند.
وی با اشاره به وجود 51 کلاس ویژه در گیلان خاطرنشان کرد: تعداد 957 کلاس درجه «الف» در گیلان داریم و تعداد یک هزار و 691 کلاس درجه «ب» و 368 کلاس درجه «ج» برای اسکان فرهنگیان در این استان آماده سازی شده است.
به گزارش فارس، بازدید از دبیرستان نمونه دولتی فاطمه (س) محل اسکان فرهنگیان نیز مورد بازدید استاندار گیلان قرار گرفت.
[ مشاهده متن کامل خبر افزایش 1000 کلاس درس برای اسکان فرهنگیان در گیلان در خبرگزاری فارس ]

چهارشنبه ، ۴فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس نیوز]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن