تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820006917




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقایسه عملکرد BBC در رئال بنیتس و زیدان


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مقایسه عملکرد BBC در رئال بنیتس و زیدان
آمارها نشان می دهند که عملکرد مثلث BBC رئال در زمان حضور زیدان رشد چشمگیری نسبت به دوران بنیتس داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، بیل، بنزما و کریستیانو رونالدو از زمانی که زیدان زمام امور در رئال را به دست گرفته، دچار تحول مثبتی شده اند البته این سه بازیکن در زمان بنیتس نیز موفق به گلزنی می شدند اما نه به مانند سه ماه اخیر.

زیدان از سه ماه پیش جانشین بنیتس در رئال شد و تاکنون در 12 بازی لالیگا روی نیمکت این تیم نشسته است. BBC در این مدت موفق به زدن 26 گل شده است در حالیکه به سبب مصدومیت های بیل و بنزما، بطور متوسط این مثلث در 62 درصد دقایق ممکن برای رئال بازی کرده است.

زمان بنیتس، در 18 بازی مثلث BBC موفق به زدن 35 گل شده بود؛ در حالیکه بیل، بنزما و رونالدو در 75 درصد دقایق ممکن در زمین حضور داشتند. در این مثلث تنها رونالدو بوده که موفق به حضور در همه بازی های لالیگا تا به امروز شده است.

BBC با زیدان در هر 76 دقیقه یک گل به ثمر رسانده اما با بنیتس برای گلزنی به 103 دقیقه زمان نیاز داشت. تفاوت زمانی بیشتر می شود که بخواهیم بازی هایی را حساب کنیم که این سه بازیکن از ابتدا باهم در زمین حضور داشته اند. در چنین شرایطی BBC با زیدان 12 گل در 187 دقیقه به ثمر رسانده اما با بنیتس 21 گل در 592 دقیقه.
با آمدن زیدان، شرایط برای گرت بیل بطور چشمگیرتری بهتر شده است. بیل در زمان بنیتس هر 114 دقیقه یک گل زده بود اما با آمدن زیدان برای گلزنی تنها به 41 دقیقه نیاز داشته است.



22:40  1395/01/03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن