تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر لحظه ای که بر فرزند آدم بگذرد و او به یاد خدا نباشد روز قیامت حسرتش را خواهد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819118021




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۲۰ کشته در عملیات هوایی مصر در سینا


واضح آرشیو وب فارسی:نسیم آنلاین: وزارت دفاع مصر اعلام کرد دست کم ۲۰ تن از عناصر مسلح وابسته به گروههای افراطی در حملات هوایی این کشور در استان سینای شمالی کشته شدند .
به گزارش « نسیم آنلاین »، وزارت دفاع مصر اعلام کرد جنگنده های نیروی هوایی این کشور دوشنبه شب مواضع و مخفیگاه های عناصر مسلح را در مناطق العریش ، رفح و الشیخ زوید در استان سینای شمالی بمباران کردند.
خبرگزاری صدا و سیما نوشت: در همین حال منابع خبری گزارش دادند عملیات شناسایی نیروهای مسلح مصر در مناطق العریش ، رفح و الشیخ زوید با حمایت حملات هوایی ادامه دارد .
یک منبع نظامی در سینا به خبرنگاران گفت هواپیماهای جنگی ارتش مصر به حملات هوایی خود علیه مواضع و مخفیگاه های عناصر مسلح در استان سینای شمالی ادامه خواهند داد و این حملات تنها با پاکسازی کامل منطقه سینا از عناصر مسلح متوقف خواهد شد .
این منبع افزود دست کم 20 تروریست در حمله هوایی دیشب به روستای توما کشته شدند و جنگنده های ارتش همچنین مواضع تروریست ها را نزدیک شهر الشیخ زوید بمباران کردند .
عملیات نظامی گسترده نیروهای مسلح برای نابودی تروریست ها در صحرای سینا پس از آن شدت گرفت که دست کم 16 نیروی گارد مرزی مصر در حمله چند روز پیش گروهی مسلح نزدیک مرزهای مصر و فلسطین اشغالی کشته شدند .
[ مشاهده متن کامل خبر ۲۰ کشته در عملیات هوایی مصر در سینا در نسیم آنلاین ]

سه شنبه ، ۳فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نسیم آنلاین]
[مشاهده در: www.nasimonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن