تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819215180




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنج هزار بسته اقلام فرهنگی بین گردشگران بویراحمد توزیع شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یاسوج - ایرنا - رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بویراحمد و دبیر ستاد خدمات سفر این شهرستان گفت: پنج هزار و 700 بسته اقلام فرهنگی از 27 اسفندماه 94 تاکنون بین گردشگران نوروزی شهرستان توزیع شده است.
محمد حسین زاده عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد شامل یک هزار و 800 جلد کتابچه جاذبه های گردشگری، یک هزار و 500 عدد نقشه راهنما، یک هزار و 400 حلقه سی.دی و یک هزار عدد ساک دستی بوده است.
وی بیان کرد: این اقلام فرهنگی در مراکز راهنمای گردشگری نوروزی شهرستان بویراحمد مستقر در مبادی ورودی و خروجی شهر یاسوج توزیع شد.
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد خدمات سفر شهرستان بویراحمد اظهار کرد: این مراکز راهنمای گردشگری نوروزی متعلق به برخی دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از قبیل اداره های کل میراث فرهنگی و آموزش و پرورش، جمعیت هلال احمر و نیروی انتظامی بوده است.
وی مهمترین اهداف توزیع بسته های فرهنگی بین گردشگران نوروزی بویراحمد را شامل ارائه خدمات مطلوب به مسافران و ارشاد و راهنمایی آنان برای استفاده بهینه از جاذبه های گردشگری، تاریخی و مذهبی این شهرستان اعلام کرد.
حسین زاده عنوان کرد: مسئولان اداره میراث فرهنگی بویراحمد برای خدمات رسانی شایسته به گردشگران نوروزی این شهرستان آمادگی کامل دارند.
وی ابراز داشت: تا 15 فروردین 95 خدمات لازم به گردشگران نوروزی ورودی به ...
[ مشاهده متن کامل خبر پنج هزار بسته اقلام فرهنگی بین گردشگران بویراحمد توزیع شد در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]

دوشنبه ، ۲فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن