تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):پرخورى و سستى اراده و مستى سيرى و غفلت حاصل از قدرت، از عوامل بازدارنده و كند كننده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819972040




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقرار 30 دوربین کنترل و نظارت در محورهای مواصلاتی لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: مدیر کل حمل و نقل و پایانه های لرستان گفت: 30 دوربین کنترل و نظارت در محورهای مواصلاتی استان مستقر شدند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، حسن رحمانی در جمع خبرنگاران، افزود:ناوگان حمل و نقل عمومی لرستان برای جابجایی بیش از 210 هزار مسافر نوروزی آمادگی دارند.
وی اظهار کرد: تعطیلات نوروز سال گذشته 26 نفر بر اثر تصادف در محورهای ارتباطی استان جان باخته اند و در هشت ماهه سال 94 این تعداد 9.6 درصد نسبت به سال 93 کاهش یافته است .
مدیر کل حمل و نقل و پایانه های لرستان تصریح کرد: سال گذشته 106 هزار و 277 نفر درون استان و 102 هزار و 281نفر خارج از استان در قالب بیش از 18 هزار سفر تعطیلات نوروزی جابجا شده اند .
رحمانی گفت: 13 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در استان وجود دارد که در هماهنگی ها و جلسات با مدیران این مجتمع ها، انتظار می رود پذیرایی و خدمات رسانی به مسافران نوروزی به صورت قابل قبولی انجام شود .
خبرگزاری ایسنا
[ مشاهده متن کامل خبر استقرار 30 دوربین کنترل و نظارت در محورهای مواصلاتی لرستان در خبرگزاری دانشجویان ایران ]

دوشنبه ، ۲فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.lorestan.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن