تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821031034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفید شدن موهای خود را به تعویق بیاندازید


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سفید شدن موهای خود را به تعویق بیاندازید
با گذشت زمان و طی شدن گذر عمر رنگ سفید بر روی مو هر کدام از ما نقش می بندد که با تجدید نظر در برنامه غذایی خود می‌توانیم آن را به تعویق بیاندازیم


دکتر نوروزی متخصص طب سنتی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت‌: با گنجاندن سیر و سبوس برنج در برنامه غذایی خود می‌توانیم مو‌های مشکی بیشتری را داشته باشیم.


وی با بیان اینکه ویتامین منگنز کمک شایانی به سفید نشدن مو‌ها می‌کند، افزود‌: سیر منبع بسیار خوبی از این ویتامین است که با گنجاندن این نوع ماده غذایی می‌توانیم راحت‌ترین راه را جهت مشکی ماندن مو‌های سرمان داشته باشیم.


نوروزی با بیان اینکه سبوس برنج را می‌توان به دو طریق خوراکی و غیر خوراکی مصرف نمود، خاطر نشان کرد: سبوس برنج حاوی ویتامین‌های گروه (ب5) است که می‌تواند به تقویت و رشد پیاز مو کمک شایانی کند.


این متخصص طب سنتی در ادامه یادآور شد: برای مصرف روزانه و خوراکی می‌توان مقداری از سبوس را خیس کرد و در زمان پخت برنج به آن اضافه کنیم تا برنجی مقوی و با ارزش غذایی بالا داشته باشیم.


وی اشاره ای هم به روش مصرف غیر خوراکی سبوس برنج کرد و گفت‌: سبوس برنج را با زرده تخم مرغ مخلوط کرده و این محلول را 3 ساعت قبل از حمام بر روی سر قرار دهید. این مخلوط حاوی مقدار زیادی ویتامین‌های گروه (ب) و به خصوص ویتامین (ب5) است که پیاز مو را تحریک کرده و از سفید شدن مو ها جلوگیری می‌کند.


نوروزی خاطرنشان کرد: مصرف این مخلوط در دراز مدت باعث می‌شود موهای سفید به تدریج به رنگ مشکی خود برگردند.





۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن