تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820374075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عبور رسانه ملی از گردنه های سخت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: سنت پسندیده ای است که با استقبال سال نو و زمانی که طبیعت آغوش خود را برای سال جدید می گشاید، تورقی داشته باشیم بر آنچه در سال ۹۴ گذشت؛ چرا که گذشته چراغ راه آینده است.
به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم ، سال 94 سالی همراه با حوادث تلخ و شیرین بود. سالی که از یک سو شاهد حوادث تلخی همچون فاجعه منا و تراژدی کشتار هدفمند مسلمانان با تفکر جاهلیت مدرن بودیم و از سوی دیگر به رغم سنگ اندازی دشمنان، شاهد اقتدار روزافزون ایران عزیز بودیم؛ اقتداری که در سایه رهنمودهای رهبر انقلاب و درایت و از جان گذشتگی دلاورمردان این مرز و بوم چه در بازداشت تفنگداران دریایی در حریم ساحلی آب های نیلگون خلیج فارس، ایران و جهان شاهد آن بود و چه در سایه رشادت های قهرمانان مدافع حرم در فراسوی مرزهای ایران اسلامی تقویت شد.
علاوه بر اینها پیروزی نظام در مصاف با 1+5 و اجرایی شدن برجام با همه نقاط ضعف و قوتی که دارد تا حماسه 7 اسفند و در سطح منطقه موفقیت های ارتش و مقاومت در سوریه در مصاف با تروریست ها و حامیانشان و تجاوز نظامی آل سعود به یمن را نیز شاهد بودیم. اما همه این رویدادها در شرایطی به وقوع پیوست که بار سنگین پوشش اخبار و انعکاس لحظه به لحظه رخدادها بر دوش رسانه ملی بود.
رسانه ای که به تعبیر رهبر انقلاب قرارگاه خط مقدم جنگ نرم است و با وجود تنگنای مالی با تولید ...
[ مشاهده متن کامل خبر عبور رسانه ملی از گردنه های سخت در خبرگزاری تسنیم ]
عبور رسانه ملی از گردنه های سخت






یکشنبه ، ۱فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن