تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در پاسخ به پرسش از معناى سنّت، بدعت، جماعت و تفرقه فرمودند: به خدا سوگند، سنّت، هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819444323




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صف های طولانی مردم برای ورود به محل سخنرانی رهبر انقلاب در حرم رضوی


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: گروه اجتماعی: آیت الله خامنه ای، ولی امر مسلمین جهان هم اکنون در جمع یاران خراسانی خود و زائران و مجاوران حرم رضوی حاضر شدند و تا دقایقی دیگر به ایراد سخنرانی و تبیین سیاست های یک ساله نظام خواهند پرداخت.
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، حضرت امام خامنه ای، ولی امر مسلمین جهان طبق رسم هرساله در نخستین روز سال در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) و در جمع زائران و مجاوران حرم رضوی به ایراد سخن می پردازند.
مردم ایران اسلامی که در این ایام خود را به مشهدالرضا(ع) رسانده اند تا بار دیگر با ولی امر مسلمین جهان تجدید بیعت کنند، امروز از ساعات اولیه خود را به حرم مطهر رضوی رسانده اند تا پس از حضور در مراسم تحویل سال، عصر امروز با یار خراسانی خویش دیدار و تجدید بیعت کنند.

هم اکنون صحن و سرای حرم مطهر رضوی مملو از عاشقانی است که در انتظار دیدار یار هستند٬ عاشقان ولایت و امامت همه در صف های منظم در انتظار ورود به رواق امام خمینی(ره) هستند.
در میان این صف طولانی با گروهی از دانش آموزان انجمن اسلامی شیراز روبه رو شدم که سرود «یابن الحسن فدایت٬ ای چشمه هدایت٬ ایران ما ز نامت٬ دارد عطر ولایت٬ روز وصال جانان٬ هنگام بیعت ماست٬ رضایت تو مولا٬ اذن شهادت ماست...» و «ای رهبر عزیزم٬ برای ما دعا کن٬ ما را تو با دعایت٬ راهی کربلا کن» را قرائت می کردند.
همچنین علاوه بر زائران ...
[ مشاهده متن کامل خبر صف های طولانی مردم برای ورود به محل سخنرانی رهبر انقلاب در حرم رضوی در خبرگزاری قرآنی ایران ]

یکشنبه ، ۱فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن