تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بنده «خدا» مى‏دانست كه در ماه رمضان چيست [چه بركتى وجود دارد] دوست مى‏داشت كه تم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819097909




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شعار سال 94 چقدر محقق شد؟


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کارشناسان بر این باورند که شعار سال 94 با همراهی و اتحاد ملت ایران توانست از قالب شعار به منثه ظهور برسد.
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ،همه ساله شعار محوری از سوی رهبر معظم انقلاب به تناسب شرایط و اقتضائات زمانی به عنوان نقشه راه کشور اعلام می گردد که نقش به سزایی در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی دارد.
این شعار در سال 94 تحت عنوان "دولت و ملت؛ همدلی و هم زبانی" از سوی ایشان اعلام گردیده بود، که فرصتی گران بها برای مجموعه ی قوای کشور و به خصوص دولت به عنوان سکاندار اجرایی کشور و ملت ایران به عنوان صاحبان کشور بوده است.
 رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی شان ضمن معرفی "ملت" به عنوان "کارفرمای دولت" بر خصوصیت مهمی از این کارفرما اشاره فرمودند که "عزم" بود. ایشان تأکید کردند که "عزم ملی و مدیریت جهادی" از ویژگی های تحقق این شعار قلمداد می شود.
اولین موضوعی که در این شعار مطرح می شود به ملت مربوط بود مخصوصاً در راهپیمایی های عظیم و متعددشان به طور کامل محقق شد و معلوم شد که از طرف ملت عزم لازم وجود دارد؛ اما از نظر تحقق "مدیریت جهادی" تعدادی از کارشناسان معتقد هستند که به کاملی عزم ملی نبود و صرفاً هر جا مدیریت جهادی بروز پیدا کرد، پیشرفت هایی نیز حاصل شد.
در همین ...
[ مشاهده متن کامل خبر شعار سال 94 چقدر محقق شد؟ در باشگاه خبرنگاران ]

یکشنبه ، ۱فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن