تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كارى او را اندوهگين و به خود مشغول كند و او با اخلاص براى خدا بسم اللّه‏ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819602832




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره صالحین سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: جشنواره صالحین این ناحیه با تجلیل از حلقه های صالحین، مربیان و سرگروه های برتر در شهر اقبالیه برگزار شد.
حجت الاسلام موسی رجبی رزانی مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: جشنواره صالحین این ناحیه با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، مسئولین شهری و همچنین فرمانده حوزه های مقاومت برادر و خواهر تابعه، برگزارشد.
وی اهداف جشنواره حلقه های صالحین را تقویت نظام تربیتی، تجلیل از اقدامات برجسته بسیجیان، تقویت انگیزه و ایجاد شور انقلابی، شناسایی و معرفی برترین صالحین، ترویج خلاقیت ها و ابتکارات عنوان کرد.
رجبی رزانی تأکبد کرد: در جشنواره صالحین هدف اصلی تجلیل و قدردانی از اقدامات برجسته بسیجیان و مسئولین پرتلاش و تقویت انگیزه و شور و نشاط بسیجیان است.
این مسئول در ادامه با اشاره به جنگ نرم استکبار جهانی اظهار داشت: در این مدت که از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می گذرد دشمنان نظام اسلامی به هر ترفند و توطئه ای متوسل شده اند تا بتوانند ضربه ای مستحکم به نظام اسلامی وارد سازند و برای این مقصود خود به جنگ سخت، نیمه سخت و جنگ نرم متوسل شده اند.
مسئول تعلیم ...
[ مشاهده متن کامل خبر جشنواره صالحین سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین برگزار شد در خبرگزاری بسیج ]

شنبه ، ۲۹اسفند۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن