تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خدا رابشناسد ترس او در دلش می افتد و هر از خدا ترسان باشد نفسش از دنیا باز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821258485




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مخالف تیم داری شهرداری اردبیل هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: عضو شورای شهر اردبیل گفت: براساس جمع بندی نظرات اعضای شورای شهر پارلمان محلی اردبیل با هرگونه تیم داری شهرداری اردبیل مخالف است.
حسین افسانه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: اعضای شورای شهر اردبیل در بررسی بودجه سال آینده تصمیم گرفتند تا با اولویت واگذاری تیم شهرداری به بخش خصوصی تنها بودجه دو ماه اول سازمان فرهنگی ورزشی را مصوب کنند تا بعدا برای ادامه فعالیت این سازمان و تیم فوتبال شهرداری تصمیم گیری شود.
وی گفت: ما معتقدیم 70 تا 80 درصد بودجه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل وقت و انرژی کارکنان این مجموعه صرف هدایت تیم فوتبال شده در حالی که باید این مجموعه به وظیفه خطیر خود در حوزه فرهنگی، اجتماعی و هنری به شایستگی عمل کند.
عضو شورای شهر اردبیل از واگذاری تیم شهرداری اردبیل به بخش خصوصی و تعیین تکلیف این تیم خبر داد و افزود: ما آمادگی داریم حتی این تیم را در صورت تمایل هواداران و واحدهای تولیدی و کارخانجات به آنها واگذار کنیم.
افسانه ادامه داد: برای دو ماهه اول سال آینده در هدایت این تیم یک میلیارد تومان اعتبار پیش بینی کردیم ولی انتظار داریم تا با مشارکت و حضور سایر نهادها و دستگاه ها و فعالان بخش خصوصی هدایت این تیم به غیر شهرداری واگذار شود.
وی، یکی از رویکردهای شورا در تصویب ...
[ مشاهده متن کامل خبر مخالف تیم داری شهرداری اردبیل هستیم در تابناک ]

جمعه ، ۲۸اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن