تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819849239




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ریل ملی تیرماه ۹۵ به بازار عرضه می شود


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: عضو هیئت مدیره و معاون برنامه ریزی و توسعه ذوب آهن اصفهان از پیشرفت ۹۷ درصدی پروژه تولید ریل ملی خبر داد و گفت : نصب تجهیزات در بخش ساختاری و کلیه تست ها به پایان رسیده است.
خبرگزاری تسنیم: یزدی زاده با اشاره به پروژه تولید ریل ملی در ذوب آهن اصفهان که از تیرماه 93 با تفاهم نامه ای آغاز و هم اکنون به مراحل پایانی رسیده است ، اظهارداشت: پروژه تولید ریل ملی در قالب پروژه توسعه نورد 650 این شرکت صورت می گیرد که منجر به تولید محصول استراتژیک دیگری به نام تیرآهن بال پهن نیز می شود .
عضو هیئت مدیره و معاون برنامه ریزی و توسعه ذوب آهن اصفهان از پیشرفت 97 درصدی پروژه تولید ریل ملی خبر داد و گفت : نصب تجهیزات در بخش ساختاری و کلیه تست ها به پایان رسیده است ، چک ها و فلاشینگ روی بخش های اصلی صورت گرفته و رو به اتمام است .
وی افزود : مطابق برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته ، کارشناسان آلمانی برای نظارت بر بهره برداری از خط تولید ریل ، ماه آینده وارد این شرکت می شوند و بدین ترتیب طبق برنامه در خردادماه ، خط تولید ریل ملی در ذوب آهن ، راه اندازی آزمایشی شده و ریل تجاری برای عرضه در بازار در تیرماه سال 95 ارائه می گردد .
یزدی زاده تصریح کرد: بر پایه تفاهم نامه تولید ریل ملی در تیرماه سال گذشته ، مقررشد راه آهن جمهوری اسلامی و وزارت راه قبل از شروع پروژه نسبت به ...
[ مشاهده متن کامل خبر ریل ملی تیرماه ۹۵ به بازار عرضه می شود در فردا نیوز ]

جمعه ، ۲۸اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن