تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804599203




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حرکت بخش عمرانی استان کرمانشاه سنگین است


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت وگو با ایلنا: حرکت بخش عمرانی استان کرمانشاه سنگین است ایلنا: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: به جرات می‌گویم که حرکت بخش عمرانی استان کرمانشاه سنگین است، ضمن اینکه اطلاع‌رسانی مدیریت استان باید قوی‌تر عمل کند و از مدیران زیرمجموعه بخواهند عملکرد خود را ارائه کنند.
حرکت بخش عمرانی استان کرمانشاه سنگین است

منصور سرمست در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، اظهار داشت: در سال ٩٥ اولویت اول مدیریت ارشد استان باید سفر دولت و تنظیم مصوبات دولت باشد در عین حال مسئولان نگاه ویژه‌ای به طرح‌های عمرانی، ملی و استانی داشته باشند. سرمست افزود: از جمله این طرح ها به اتمام رسیدن راه آهن و بصدا در آمدن سوت قطار تا کرمانشاه که نیازمند ٤٠٠ میلیارد تومان است، تسریع در طرح گرمسیری که انقلابی در بخش کشاورزی استان، شروع عملیات اجرایی سدهای مطالعه شده و توسعه راه‌های استان و ترمیم آسفالت وطرح گازرسانی به ١٢٠٠روستا بر اساس بند ق قانون بودجه 94 است. این فعال بخش اقتصادی به برنامه‌های دولت در بخش عمران شهری اشاره کرد و ادامه داد: در بخش عمران شهری ما مشکلات عدیده ای در استان داریم؛ از جمله اینکه چند شهرستان شهردار ندارد و بعضا اگر شهردار دارند، ناکارآمد هستند و این باعث شده مبلمان شهری و فضای سبز و پروژه های عمران شهری اجرایی نشود. این استاد دانشگاه تاکید کرد: در بخش اقتصادی نیز بایستی طرح آمایش سرزمینی که توسعه تجارت را مبانی توسعه استان قرار داده است، اجرایی شود. الزامات این طرح تکمیل زنجیره توسعه تجارت اعم از تولید، زیربناها، منابع مالی، منابع انسانی و خدمات است که هرکدام از این پارامترها بخوبی در جای خود نقش خود را بازی کند که هم در بازرگانی داخلی و هم در تجارت خارجی بتوان هم مزیت سازی کرد و هم مزیت های نسبی را از حالت بالقوه بصورت بالفعل درآورد و جریان دو طرفه تجارت ایجاد کرد. این فعال سیاسی افزود: در بخش اشتغال نیز یک بخش عمده از بخش اشتغال در زنجیره توسعه تجارت که در بالا ذکر شد بدست خواهد آمد، اما بایستی توجه داشت سهم هر دستگاه و شهرستان بایستی از اشتغال توسط مدیریت ارشد مشخص و مطالبه شود و بخش دیگر از اشتغال در اشتغال خرد است که سهم بسزایی در حرکت توسعه استان دارد. این استاد دانشگاه گفت: مدیریت محترم استان بایستی در نظر داشته باشد سال ٩٥ برای دولت تدبیر امید سال پراهمیتی است چرا که انتخابات ریاست جمهوری در اوایل سال ٩٦ خواهد بود و مردم بایستی حلاوت و شیرینی عملکرد دولت در استانها را چشیده باشند و خروجی عملکرد مدیران را حس کرده باشند. این فعال بخش اقتصادی افزود: بخشی از این حس و لمس کردن در دیدن پروژه های عمرانی بخصوص عمران شهری و رونق بازار و اشتغال است. به جرات می گویم که حرکت بخش عمرانی استان کرمانشاه سنگین است، در ضمن اطلاع رسانی مدیریت استان باید قوی‌تر عمل کند و از مدیران زیرمجموعه بخواهند عملکرد خود را ارائه کنند.

۱۳۹۴/۱۲/۲۸ ۱۱:۴۸:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن