تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820898791




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برپایی ایستگاه های بهارانه در منطقه ثامن


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نیوز: شهردار ثامن با اشاره به برگزاری ایستگاه های بهارانه ویژه نوروز 95 در سطح منطقه گفت: ایستگاه های بهارانه با همکاری فرهنگسراهای زیارت، عفاف و حجاب و بهشت در سطح منطقه برپا شده است.
به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حمید ضمیری در جمع خبرنگاران درباره برنامه های فرهنگی پیش بینی شده در طرح استقبال از بهار گفت: برنامه های متعددی در راستای زیبا سازی منطقه و ارائه خدمات رفاهی به زائران حرم مطهر رضوی در نظر گرفته شده است که امیدواریم مورد توجه مجاوران و زائران عزیز قرار بگیرد.
وی ادامه داد: از جمله برنامه های پیش بینی شده می توان به برگزاری تورهای نیم روزه مشهد گردی با مدیریت معاونت فرهنگی و اجتماعی گردشگری شهرداری مشهد و نظارت و محوریت منطقه ثامن اشاره کرد.
ضمیری با اشاره به برگزاری ایستگاه های بهارانه ویژه نوروز 95 در سطح منطقه گفت: ایستگاه هفت سین امت اسلامی در خیابان شیرازی با همکاری فرهنگسرای زیارت، ایستگاه بهارانه در خیابان طبرسی 19 با همکاری فرهنگسرای عفاف و حجاب، ،در خانه تاریخی توکلی واقع در خیابان نواب صفوی با مشارکت فرهنگسرای بهشت و در بوستان شهید فهمیده نیز ایستگاه هایی برای انجام بازی های محلی و بومی برپا شده است.
شهردار منطقه ثامن خاطرنشان کرد: این ایستگاه ها خدماتی در حوزه های فرهنگی، مذهبی، گردشگری، ورزشی و تفریحی در اختیار شهروندان و زائران قرار می دهند.
[ مشاهده متن کامل خبر برپایی ایستگاه های بهارانه در منطقه ثامن در خبرگزاری برنا ]

پنجشنبه ، ۲۷اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نیوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن