تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819092368




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیا در سال جدید به هدفهایتان می رسید؟


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: همه ما هدف هایی داریم و برای رسیدن به آنها تلاش می کنیم، اما گاهی به نظر می رسد تلاش و پیگیری های ما نتیجه بخش نیستند و موفقیتی در بر ندارند. دلیل این عدم موفقیت ممکن است در خودِ هدف نهفته باشد نه در شیوه رفتار و تلاش های ما.
هدی بانکی - بخش خانواده ایرانی تبیان

کم کم داریم به زمانی از سال نزدیک می شویم که باید برای سال جدید تصمیماتی بگیریم. تصمیم گیری و تعیین هدف، شکل مثبتی از خودبهسازی است، که اگر به نتیجه نرسد، می تواند احساس شکست ایجاد کرده و انگیزه را نابود کند.
در اینجا فرمولی هوشمندانه برای تعیین هدف ارائه می دهیم که عالی است اگر هنگام تصمیم گیری ها به یاد داشته باشید. سعی کنید هر کدام از این عوامل را برای هرنوع هدف گزینی و برنامه ریزی در زندگی به خاطر بسپارید. این سوال ها را از خود بپرسید:
آیا هدف من مشخص است؟
برای مثال، ممکن است بگویید: می خواهم سالم تر و سرحال تر باشم". این یک جمله بسیار کلی است. در حالی که می خواهم مصرف سبزیجات و میوه جات را بیشتر کنم و از سه وعده به شش وعده در روز برسانم" خیلی مشخص تر و دقیق تر است.
آیا می توانم هدفم را بسنجم و ارزیابی کنم؟ ...
[ مشاهده متن کامل خبر آیا در سال جدید به هدفهایتان می رسید؟ در سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان ]
آیا در سال جدید به هدفهایتان می رسید؟






پنجشنبه ، ۲۷اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن