تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813280828




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگیری یک مظنون در انفجار بازار


واضح آرشیو وب فارسی:فرارو: فرمانده ناجا با حضور در برنامه گفت وگوی ویژه خبری درباره مسائل مختلفی از جمله ضرورت افزایش دو برابری نیروهای پلیس، دستگیری یک مظنون در انفجار بازار، بازدارندگی مجازات ها وضع مطلوب امنیت کشور، میانگین حقوق ۱.۵ میلیونی ناجایی ها سخن گفت.
به گزارش فارس، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور امشب در برنامه گفت وگوی ویژه خبری حضور یافت.
سردار اشتری گفت: مسئولیت فرماندهی ناجا مسئولیت فوق العاده سنگین است و شاید قبل از حضورم در این سمت شاید نمی دانستم چقدر سخت است البته با همکاری همکارانم کارها خوب پیش رفت.
وی درباره حادثه عصر امروز بازار تهران گفت: بعد از ظهر انفجاری در بازار رخ داد همکاران ما سریعا در محل حاضر شدند تیم چک و خنثی سازی و کارشناسان محل را بازدید کردند اما آخرین اطلاعات حکایت از انفجار مواد شیمیایی بوده است و احتمالا برای ساخت مواد محترقه برای آخر سال بوده است.
فرمانده ناجا گفت: یک نفر به دلیل ظن و اتهام دستگیر شده است البته 39 نفر هم مجروح شده اند که دو نفر از آنها حالشان خوب نیست اما مابقی سرپایی معالجه شده اند یا وضعیت مشکل داری ندارند.
وی درباره چهارشنبه آخر سال نیز ...
[ مشاهده متن کامل خبر دستگیری یک مظنون در انفجار بازار در پایگاه خبری تحلیلی فرارو ]

پنجشنبه ، ۲۷اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرارو]
[مشاهده در: www.fararu.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن