تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804129630




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيشنهاد تعيين جرائم جايگزين براي تخلفات رانندگي


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پيشنهاد تعيين جرائم جايگزين براي تخلفات رانندگي
معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران با ارائه پيشنهادي مبني بر تعيين جرائم جايگزين در كنار جرائم مالي براي تخلفات رانندگي گفت: با جريمه مالي صرف قادر به كنترل عدم تكرار جرم نيستيم.
مهندس سيدجعفر تشكري‌هاشمي در مورد افزايش نرخ جرائم  راهنمايي و رانندگي با بيان اينكه تخلف و جرم يك عمل قبيح است كه اگر در جامعه‌اي عادي شود، شيرازه جامعه از هم گسسته خواهد شد، گفت: ترافيك امروز مهم‌ترين شاخص انضباط، قاعده‌پذيري، رشد و بالندگي جامعه است. وي با بيان اينكه امروزه مردم نسبت به موضوعات ترافيكي عكس‌العمل مثبت دارند اما درصدي از رانندگان به تخلف و بي‌انضباطي اصرار دارند، گفت: اين در حالي است كه در هر مسئله اجتماعي اگر تنبيه براساس ميزان تخلف نباشد منافع شخصي افراد به سمتي مي‌رود كه باز هم مايل به تكرار آن تخلف هستند. وي با بيان اينكه بايد ارتباط منطقي بين جرم و جريمه باشد، گفت: با اينكه جريمه مي‌تواند نقش بازدارندگي داشته باشد اما اين مسئله كه جريمه تخلفات صرفاً مادي بوده و اينكه با جريمه مالي سعي در كنترل تخلفات داشته باشيم، كفايت نمي‌كند و بايد به سمت مجازات‌هاي جايگزين پيش رويم. وي با بيان اينكه با جريمه مالي صرف، قادر به كنترل عدم تكرار جرم نيستيم، گفت: در كشورهاي خارجي علاوه بر جرائم  مالي، مجازات‌هاي جايگزين نيز در دستور كار قرار دارد به گونه‌اي كه بعضاً افراد متخلف متعهد به نگهداري از سالمندان، تميزكردن معابر و... مي‌شوند و به نظر مي‌رسد در كشور ما نيز بايد به سمت اينگونه جرائم  پيش رويم. معاون شهردار تهران افزود: لزوم اتخاذ جرائم  جايگزين در كنار جرائم  مالي احساس مي‌شود و بايد براي عدم تكرار تخلفات اين مهم محقق شود.
 
شهر آفتاب با بهار مي‌آيد
 فاز اول شهر آفتاب همزمان با آمدن بهار و نمايشگاه بين‌المللي كتاب افتتاح مي‌شود. در اين زمينه معاون خدمات شهري شهرداري تهران از پيشرفت رو به اتمام فاز اول شهر آفتاب براي برگزاري هر چه باشكوه‌تر بزرگ‌ترين رويداد فرهنگي كشور خبر داد. مجتبي عبدالهي در جلسه شوراي مديران حوزه خدمات شهري شهرداري تهران به تشريح آخرين اقدامات اين حوزه در شهر آفتاب پرداخت و گفت: اين پروژه با وسعت 168هكتار طراحي شده است كه در فاز اول آن ساخت فضاي زيربنايي با وسعت 45هزار مترمربع سالن نمايشگاهي و بخش‌هاي جنبي در نظر گرفته شده است.
وي با اشاره به توسعه حمل نقل عمومي در دسترسي به شهر آفتاب گفت: افتتاح ايستگاه مترو، پايانه‌هاي تاكسي و اتوبوسراني براي تكميل شبكه حمل و نقل عمومي از جمله اقدامات اين بخش است. وي افزود: در اين نمايشگاه نصب 60هزار متر مربع چادر، تأمين ايمني نمايشگاه توسط سازمان آتش‌‌نشاني، بازسازي و توسعه فضاي سبز نمايشگاه، تأمين اقلام مورد نياز بازديد‌كنندگان، شهروند و سازمان ميادين ميوه و تره‌بار، احداث سرويس‌هاي بهداشتي، تأمين آب و برق و تانكر آب ذخيره، آماده‌سازي وضوخانه و استقرار اكيپ كنترل كيفيت در محل توليد و نظارت بر عرضه كالاها از ساير موارد در نظر گرفته شده است.
 
برج‌هاي دوقلوي ميلاد كوتاه‌تر مي‌شود
رئيس كميسيون معماري و شهرسازي شوراي اسلامي شهر تهران با اشاره به آخرين تصميمات كميسيون ماده 5 براي فاز دوم عمراني برج ميلاد اظهار كرد: مقرر شد در كل عرصه برج ميلاد به جز اجراي طرح دو برج، هيچ‌گونه بارگذاري صورت نگيرد و حتي ساختمان سازمان انتقال خون به نقطه‌اي ديگر منتقل شود. محمد سالاري اظهار كرد: براساس تصميمات اخذ شده، مقرر شد بناي برج‌هاي دوقلو با حداكثر ارتفاع 160 متر از نقطه صفر برج ميلاد طراحي شود و البته اين بدان معنا است كه الزامي نيست سازه به اين ارتفاع باشد بلكه حتي مي‌تواند كمتر نيز باشد.




تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن