تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819723072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرد 17 ميلياردي پرسپولیس چرا بازداشت شد


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



مرد 17 ميلياردي پرسپولیس چرا بازداشت شد
روز نو : در حالي‌كه خيلي‌ها تصور مي‌كردند كه اين شخص عباس انصاري‌فرد، ‌مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس است، بررسي‌هاي ما به جايي رسيد كه به نام شخص ديگري رسيديم. آن‌طور كه در اين مورد باخبر شديم منظور از مسوول سابق پرسپوليس فردي به نام ميم - الف بوده است. بررسي‌هاي ما در اين مورد نشان داد كه وي به دليل درخواست و شكايت عباس انصاري‌فرد جهت پاره‌اي از توضيحات احضار شده است.
 
اين فرد كه در زمان مديريت عباس انصاري‌فرد در پرسپوليس به عنوان معاون او فعاليت مي‌كرد در آن زمان از سوي مديريت باشگاه ماموريت يافت تا شركتي را به عنوان زيرمجموعه باشگاه پرسپوليس در دوبي راه‌اندازي كند تا از اين طريق پرسپوليس صاحب مدرسه فوتبال شود و حتي بتواند به درآمدزايي بپردازد. با توجه به تغيير و تحولاتي كه در باشگاه پرسپوليس به وجود آمد، رفت‌وآمدهايي زيادي صورت گرفت و همين موضوع باعث شد تا وي خودش را به عنوان صاحب آن شركت معرفي كند و در پي آن باشد كه از باشگاه پرسپوليس ضرر و زيان بگيرد.
 
از يك سو اين فرد به دنبال شكايت از پرسپوليس و احقاق حق بود و از سوي ديگر انصاري‌فرد در مصاحبه با يكي از خبرگزاري‌ها از رفتار عجيب معاونش صحبت كرد و اعلام نمود هيچ بدهي‌اي متوجه باشگاه پرسپوليس نيست.
 
اين ماجرا تا جايي ادامه پيدا كرد كه انصاري‌فرد مجبور شد به رغم ميل باطني‌اش در مورد رفتارهاي معاون سابقش توضيحاتي را ارايه دهد تا پرسپوليس به عنوان بدهكار ماجرا معرفي نشود. از همين رو و پس از توضيحات انصاري‌فرد ورق برگشت و كار به جايي رسيد كه مسوولان ذي‌ربط از او در مورد ماجراي طلب 17 ميلياردي توضيحات خواستند.




تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن