تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پيش از آن كه زبانت تو را به زندان طولانى و هلاكت درافكند، او را زندانى كن، زيرا هيچ چ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819057437




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۲ مظنون به حملات تروریستی در بلژیک دستگیر شدند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: ۲ مظنون به حملات تروریستی در بلژیک دستگیر شدند
پلیس بلژیک از دستگیری ۲ تن در ارتباط با حملات تروریستی روز گذشته در این کشور خبر داد.
به گزارش نامه نیوز، پلیس بلژیک 2 مظنون به عملیات تروریستی را در ارتباط با حملات روز گذشته بروکسل دستگیر کرد.

شبکه خبری «دویچه‌وله» با اعلام این خبر نوشت که افراد مسلح ناشناس شامگاه دیروز(سه شنبه) به نیروهای پلیس بلژیک در بروکسل تیراندازی کردند که در پی آن سه نیروی پلیس زخمی شدند.

حادثه تیراندازی در حالی رخ داد که نیروهای پلیس در حین انجام تحقیقات روی پرونده عاملان حملات پاریس بودند. یکی از مظنونان  که مسلح بود هم در عملیات نیروهای پلیس بلژیک در بروکسل کشته شد.

رسانه‎های بلژیکی در پی سلسله حملات خونین پاریس در نوامبر 2015 گزارش داده بودند که پلیس بلژیک با حمله به آپارتمانی در بروکسل پایتخت این کشور یک نفر را در ارتباط با حملات پاریس دستگیر و چندین قبضه سلاح و مهمات کشف کرده بود. منابع پلیس بلژیک اعلام کردند که سه نفر از عاملان حملات پاریس ساکن بروکسل بوده‌اند.

همچنین پس از اینکه فردی مسلح که گفته می‌شود با حملات پاریس هم ارتباط داشت کشته شد، «شارل میشل» نخست‌وزیر بلژیک هم امروز مقامات امنیتی و اطلاعاتی را برای نشست اضطراری شورای امنیت ملی فراخواند.

میشل امروز به شبکه خبری (RTL) گفت که پلیس در ساعتها و روزهای آتی عملیات‌های دیگری را در دستور کار دارد.وی گفت که تهدید همچنان باقی است و بلژیک سطح هشدار و امکان اعمال تهمیدات بیشتری در این راستا را بررسی می‌کند.


منبع: فارس


۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن