تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس براى خدا دانش بياموزد و به آن عمل كند و به ديگران آموزش دهد، در ملكوت آسمانها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803142706




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سال جدید سینمای ایران تحویل شد +تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: سال جدید سینمای ایران تحویل شد +تصاویر
نوروز ۹۵ می توانید به تماشای ۵ فیلم سینمایی «بادیگارد»، «کفش هایم کو؟»، «ابد و یک روز»، «۵۰ کیلو آلبالو» و «خشم و هیاهو» بنشینید.
آفتاب : به گزارش مهر، در اکران نوروزی سال ۹۵ که از ۲۶ اسفند ماه سال ۹۴ آغاز می شود ۵ فیلم سینمایی روی پرده می رود که از جمله این فیلم ها می توان به «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، «کفشهایم کو؟» به کارگردانی کیومرث پوراحمد، «ابد و یک روز» به کارگردانی سعید روستایی، «۵۰کیلو آلبالو» و «خشم و هیاهو» به کارگردانی هومن سیدی اشاره کرد.



سال جدید سینمای ایران تحویل شد +تصاویر

فیلم سینمایی «بادیگارد» که یکی از مهترین فیلم ها در کارنامه ابراهیم حاتمی کیا محسوب می‌شود در گروه سینمایی استقلال روی پرده می رود. «بادیگارد» تازه ترین ساخته ابراهیم حاتمی کیا است که در خلاصه داستان آن آمده است: «چرا اینقدر دیر اومدی؟ مأموریت بودم. شغلت چیه؟ تو حفاظتم. نگهبانی؟ محافظم. آهان پس بادیگاردی» در این فیلم پرویز پرستویی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، امیر آقایی، فرهاد قائمیان، محمود عزیزی، محمد حاتمی، علی یعقوبی، پدرام شریفی، دیبا زاهدی، شیلا خداداد و پریوش نظریه بازی می کنند. پرویز پرستویی برای بازی در این فیلم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد را در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر بدست آورد.
سال جدید سینمای ایران تحویل شد +تصاویر

«کفشهایم کو؟» به کارگردانی کیوکرث پوراحمد دیگر فیلم اکران نوروزیی است که از امروز در گروه سینمایی پردیس زندگی اکران می شود. رضا کیانیان، رویا نونهالی، مجید مظفری، مینا وحید و بهاره کیان‌افشار بازیگران اصلی این پروژه سینمایی هستند. در خلاصه داستان «کفش هایم کو؟» آمده است: فیلمی در ارتباط با تبعات مهاجرت و بیماری آلزایمر.
سال جدید سینمای ایران تحویل شد +تصاویر

«ابد و یک روز» به کارگردانی سعید روستایی نیز در گروه سینمایی پردیس آزادی نمایش داده می شود. این فیلم که اولین تجربه بلند سینمایی کارگردان آن است، به عنوان بهترین فیلم از نگاه تماشاگران انتخاب شد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «ابد و یک روز»، یک حکم قضایی است که مثل حبس ابد است و با این فرق که غیر قابل عفو می باشد. از جمله بازیگران این فیلم می توان به پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، ریما رامین فر، شبنم مقدمی، شیرین یزدان بخش، معصومه رحمانی، مهدی قربانی، محمد علیمحمدی، اسماعیل گرجی و امیررضا فلاح اشاره کرد. این فیلم در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر ۹ سیمرغ از جمله سیمرغ بهترین بازیگر مرد را برای نوید محمدزاده به دست آورد.
سال جدید سینمای ایران تحویل شد +تصاویر

«۵۰ کیلو آلبالو» به کارگردانی مانی حقیقی فیلمی است که در اکران نوروزی در پردیس سینمایی کوروش نمایش داده می شود. داستان این فیلم از مجلس عروسی مرجان آغاز می شود. در میانه های عروسی ماموران برای دستگیری داماد خلافکار وارد می شوند و میهمانان هم فرار می کنند. در این میان ریختن آب آلبالو روی پیراهن داوود باعث آشنایی ناگهانی او و آيدا می شود و اتفاقات ناخواسته ای برای آنها می افتد. ساعد سهیلی، هستی مهدوی، پژمان جمشیدی، آزاده صمدی، علی صادقی، مهران غفوریان، افسانه بایگان، فرهاد آییش، بهنوش بختیاری، امید روحانی، سیامک انصاری، ویشکا آسایش، مانی حقیقی، مونا احمدی، هادی کاظمی، داریوش اسدزاده، سروش صحت از جمله بازیگران این فیلم هستند.
سال جدید سینمای ایران تحویل شد +تصاویر

«خشم و هیاهو» به کارگردان هومن سیدی نیز از لیست ۵ فیلم اکران نوروزی است که در گروه سینمایی اریکه ایرانیان نمایش داده می شود. در این فیلم طناز طباطبايی، نويد محمدزاده، سعيد چنگيزيان، بهناز جعفری، رضا بهبودی، رعنا آزادی ور، بهزاد عمرانی بازی می کنند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: زندگی به من آموخت که هيچ چيز از هيچ کس بعيد نيست! این فیلم هم در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت. همچنین فیلم‌های «من سالوادور نیستم» به کارگردانی منوچهر هادی و «کوچه بی‌نام» به کارگردانی هاتف علیمردانی که اکران خود را از چندی پیش آغاز کرده بودند در نوروز هم روی پرده خواهند بود. نمایش فیلم های اکران نوروزی از چهارشنبه ۲۶ اسفند ماه سال جاری در سینماهای کشور آغاز می شود.





تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 171]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن