تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816404048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ستاره جوان تیراندازی: دست خالی از حیثیت کشورمان دفاع می‌کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: ستاره جوان تیراندازی: دست خالی از حیثیت کشورمان دفاع می‌کنیم
جوان در گفت‌وگویی با نجمه خدمتی آورده است:
به گزارش نامه‌نیوز، نوان يك ستاره در تيراندازي مي‌درخشد. براي رسيدن به سهميه المپيك ريو شبانه‌روز تمرين كرده و دوست دارد تاريخ‌ساز شود. مي‌گويد كمبود امكانات حاشيه به‌وجود مي‌آورد و حاشيه تمركز را از بين مي‌برد. همچنان دغدغه تير و فشنگ دارد. خودش را با رقبايش قياس مي‌كند. معتقد است اگر شرايط خوبي برايش فراهم كنند در المپيك نيز صاحب مدال مي‌شود. نجمه خدمتي مي‌گويد: بانوان ما توانايي‌هايشان را با كسب پنج سهميه ثابت كرده‌اند حالا نوبت مسئولان است كه شرايط لازم را مهيا كنند.
    
هنوز در اردو هستيد؟ تا چه زماني ادامه دارد؟
ما تا ۲۷ اسفند طبق برنامه‌ريزي صورت گرفته بايد تمريناتمان را ادامه دهيم. بعد چند روز استراحت مي‌كنيم و از ۵ فروردين سال بعد تمرينات را ادامه مي‌دهيم، چراكه بايد در مسابقات آزمايشي ريو شركت كنيم.

شنيديم وزير ورزش سر زده به اردوي شما آمده بود؟
بله چند روز پيش حين تمرين متوجه شديم وزير آمده و از تمرينات و شرايط تمريني ما ديدن كرد. قرار شده مشكلات ما اگر خدا بخواهد تمام شود.

به جز مسئله فشنگ چه مشكلات ديگري داريد؟
در اولين قدم ما به خاطر كمبود حداقل امكانات تمريني و رفاهي در خوابگاه آكادمي فوتبال اسكان يافتيم. وزير تصور نمي‌كرد شرايط ما اينقدر تأسفبار باشد براي همين خيلي زود دستور پيگيري داد. ما تيراندازان مشكلات زيادي داريم كه مختص كمبود فشنگ ولغو سفرها نيست. ما واقعاً به لحاظ مواد غذايي براي ناهار و شام هم در حداقل امكانات به سر مي‌بريم. خوردن كنسرو واقعاً در شأن ما بلكه در شأن هيچ المپيكي ديگري نيست.

سفر هانوفر و دورتموند هم به خاطر مسائل مالي لغو شد؟
بله مسئولان در فدراسيون خيلي تلاش كردند اما متأسفانه با وجود اينكه برنامه‌ريزي زيادي براي اين مسابقات انجام داده بوديم اما در نهايت به خاطر نبود پول كنسل شد. اين در حالي است كه ما بايد براي حضور در المپيك از شرايط خاصي بهره‌مند باشيم كه نيستيم .

الان با توجه به دستور وزير شرايط بهتر شده است؟
مشكلات تغذيه‌اي و اسكان خوب شده اما همچنان كمبود فشنگ داريم. ما در برخي تمرينات هنوز بدون فشنگ تير مي‌اندازيم البته ديگر عادت كرده‌ايم به هر حال اگر مسئولان توقع دارند بايد اين مسائل را حل كنند. وعده دادن صرفاً باعث حل مشكلات نمي‌شود و بايد اقداماتي صورت گيرد. البته من مي‌دانم مسئولان ما در فدراسيون هر كاري كه بايد انجام دهند را مي‌دهند اما وقتي مي‌گويند پول نيست چكار بايد كرد. ما سهميه را گرفته‌ايم و نصف راه را رفته‌ايم پس بايد الان با هر شرايطي از حيثيت كشورمان دفاع كنيم حتي با دست خالي.

فكر مي‌كنيد بانوان در المپيك چه نتيجه‌اي كسب كنند؟
تا الان با همين كسب پنج سهميه خيلي چيزها ثابت شده اما بالاخره مدال گرفتن در المپيك افتخار هر ورزشكار است. بانوان نشان داده‌اند كه مي‌توانند با كسب مدال تاريخ‌ساز شوند و روي سكو بروند. ولي بايد بدانيم كه رقابت‌هاي المپيك در سطح بسيار بالايي برگزار مي‌شود، در المپيك براي كسب مدال بايد با برترين‌هاي جهان و قاره‌هاي مختلف رقابت كنيم.

نجمه خدمتي به عنوان يك ستاره جوان در المپيك مدال مي‌گيرد؟
همه اين سؤال را مي‌كنند از شما خبرنگاران گرفته تا مسئولان اما واقعاً امكانات ما الان المپيكي است كه انتظار مدال داريم؟ ما تا چندي پيش از ابتدايي‌ترين امكانات محروم بوديم ولي هر روز كه به المپيك نزديك مي‌شويم نمي‌دانم چرا انتظارات از ما بيشتر و بيشتر مي‌شود. ما بايد اردوهاي خارج از كشور داشته باشيم. نياز به مسابقات خارجي داريم تا با ديگر رقبايمان تير بيندازيم اما همه مي‌گويند پول نيست. به نظر شما مي‌شود تمركز داشت؟ تيراندازي تمركز مي‌خواهد. ماشاءالله اينقدر در اطراف ما حاشيه وجود دارد كه اصلاً تمركز نداريم.

جواب نداديد بالاخره فكر مي‌كنيد مدال كسب كنيد؟
در روز بيش از پنج ساعت تمرين مي‌كنيم كه در المپيك موفق شويم. تمام هم و غم زندگي‌مان در حال حاضر شده المپيك. معلوم است كه از خدا مي‌خواهم مدالي بگيرم اما باز هم مي‌گويم اگر امكانات برايمان فراهم مي‌شد راحت‌تر مي‌شد در مسابقات شركت كرد. من تمام تلاشم را براي كسب مدال انجام خواهم داد. راستش را بخواهيد آرزوي ورزشي من در دوره حرفه‌اي كسب چندين مدال المپيكي است، اما بايد ببينم در ريو چه اتفاقي مي‌افتد.

سال ۹۴ براي شما چطور گذشت؟
سال خوبي بود بالاخره درست است كه از امكانات انتقاد مي‌كنم اما همين كه توانستم سهميه را كسب كنم خيلي خوشحال شدم. به هر حال اميدوارم در سال جديد با كسب مدال المپيك بهترين هديه را به پدر و مادرم بدهم.

مدال مسابقات هند را هم كه تقديم رهبر انقلاب كرديد؟
به نظر من در اين چند ساله رهبر انقلاب همواره يكي از پشتيبان‌هاي بانوان در ورزش بوده‌اند و البته هستند. من براي اينكه كمي قدرداني كرده باشم سعي كردم با اهداي مدال بخش كوچكي از محبت‌هاي ايشان را پاسخ دهم.

برنامه فدراسيون تا المپيك چيست؟
تا آنجا كه مي‌دانم قرار است اوايل فروردين به برزيل برويم. مسئولان برگزاري المپيك ۲۰۱۶ ريو يك‌دوره مسابقات آزمايشي را براي تمامي رشته‌هاي ورزشي براي ورزشكاراني كه سهميه گرفته‌اند برگزار مي‌كنند تا هم امكاناتشان تست شود و هم ورزشكاران با آب و هواي اين كشور آشنا شوند. فدراسيون تيراندازي قصد دارد ما را به اين رقابت‌هاي آزمايشي اعزام كند. ‏

به نظرتان اين سفر لغو نمي‌شود؟
فكر نمي‌كنم چون تمام هزينه اين سفر بر عهده خود مسئولان برگزاري المپيك است.



منبع: جوان آنلاین


۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن