تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند فرمود: «... هرگاه بنده بگويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، خداى متعال مى‏گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820308437




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ما باور داریم که همه کودکان و نوجوانان شایسته احترام هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: ما باور داریم که همه کودکان و نوجوانان شایسته احترام هستند انعطاف پذیری فرصت بروز خلاقیت وسادگی و لذت را برای کودکان و نوجوانان فراهم می آورد.با درک عمیق نیاز هر لحظه بچه ها رابشناسیم، تمام اعضای کانون را باور کنیم و آنها را سیراب مهربانی و دانایی کنیم.
۱۳۹۴ سه شنبه ۲۵ اسفند ساعت 22:52

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین، دومین مراسم استانی "اسفند دونه دونه" ویژه تقدیر از تلاش یک‌ساله کارکنان اداره کل کانون استان قزوین با حضور مدیرکل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون "حسین علیجانی" در تاریخ 25 اسفند 94 در مجتمع کانون قزوین برگزار شد.
این مراسم با برگزاری جشنواره هفت سین‌های نوروزی همراه بودکه در آن 38 نفر از کارکنان کانون استان هنر و نوآوری خود را در زمینه چینش سفره هفت سین به نمایش گذاشتند.
در این آیین، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین"مژده اروجی" خدمت به کودکان و نوجوانان این سرزمین پرافتخار را مایه مباهات و سربلندی خود و همه اهالی کانون دانست و . با قدردانی از همت والا و کوشش متعهدانه همه همکاران خود در سالی که گذشت، سال آینده را سراسر به‌روزی و سرفرازی برای همه اهالی کانون آرزو کرد
مهمان ویژه این مراسم مدیرکل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز با با تقدیم بهاریه‌ای به همه اهالی کانون و قدردانی از مهربانی وخوش تلاشی آن‌ها افزود:ازآنجا که کانون سرای امن کودکان و نوجوانان است برای سال آینده هم برای بچه‌ها نقشه‌های خوب بکشیم.
حسین علیجانی گفت: ما باور داریم که همه کودکان و نوجوانان شایسته احترامند پس به کودکان و نوجوانان کمک کنیم تا خود را باور کنند
وی افزود انعطاف پذیری فرصت بروز خلاقیت وسادگی و لذت را برای کودکان و نوجوانان فراهم می آورد.با درک عمیق نیاز هر لحظه بچه ها رابشناسیم، تمام اعضای کانون را باور کنیم و آنها را سیراب مهربانی و دانایی کنیم.
وی تاکید کرد :یادمان باشد که همیشه اولین برخوردها زیباترین برخوردها هستند پس از جادوی کلمه رنگ صدا حرکت و نگاه پر مهر غافل نباشیم و وقت و توانمندی‍مان را بی‌دریغ به بچه ها بدهیم.
تلاوت قرآن مجید، اجرای سرود جمهوری اسلامی، اجرای سرود کانون، خاطره‌گویی یکی از مربیان، اجرای موسیقی و آواز سنتی و چندین بخش نمایشی نوروزی با حضور پررنگ اعضا و مربیان کانون از جمله برنامه‌های این مراسم بود.
هم‌چنین در این مراسم از برگزیدگان چشنواره هفت سین‌های نوروزی و نیز همکاران فعال در زمینه برنامه‌های نماز با اهدای لوح تقدیر و هدیه قدردانی شد.
در ادامه این مراسم، همکاران کانون استان قزوین در ضیافتی صمیمانه درکنار هم نشستند و در پاس‌داشت آیین کهن چهارشنبه سوری آتش روشن کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن