تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812955446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شب سخت ونگر در نيوكمپ


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: شب سخت ونگر در نيوكمپ
دور برگشت مرحله يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاري دو ديدار حساس بارسا – آرسنال و بايرن – يووه پيگيري مي‌شود.
نویسنده : دنيا حيدري 


مصائب ونگر تمامي ندارد. بعد از اوت شدن در مرحله يك‌چهارم نهايي رقابت‌هاي جام حذفي انگلستان و از دست رفتن فرصت سومين قهرماني پياپي در رقابت‌هاي جام حذفي اين كشور، آرسنال بايد در ديداري سخت، ‌به مصاف بارسا، ‌آن هم در نيوكمپ برود. بارسايي كه با توجه به پيروزي ۲ بر صفر بازي رفت به نظر نمي‌رسد كار چندان مشكلي برابر توپچي‌هاي لندن داشته باشد. حال آنكه شرايط تيم ونگر اصلاً جالب نيست؛ آرسنالي كه رفته‌رفته با «آرسن ونگر» هر چه جام است در رقابت‌هاي اين فصل را از دست مي‌دهد و اين مسئله باعث نارضايتي هواداران آن شده است. به طوري كه گفته مي‌شود به رغم حمايت‌هاي مديريت باشگاه، رسانه‌هاي انگليسي از احتمال جدايي آرسن ونگر از آرسنال پيش از پايان قراردادش خبر مي‌دهند؛ چراكه او به دليل كسب نتايج نه چندان جالب، ‌حمايت جامعه هواداري را در اختيار ندارد و شايد همين مسئله باعث شود كه ونگر به حضور ۲۰ ساله خود در آرسنال پايان دهد.
بارسا مي‌خواهد از عنوان قهرماني خود در اروپا دفاع كند و پيروزي برابر آرسنال، شاگردان انريكه را يك گام به اين هدف نزديك‌تر مي‌كند. قهرمان اسپانيا كه اين هفته موفق شد شش گل مقابل ختافه به ثمر برساند، ۳۷ مسابقه است كه طعم شكست را نچشيده و با مثلث مرگبار ليونل مسي، لوييس سوارس، نيمار تا به حال در اين فصل ۱۱۷ گل به ثمر رسانده و تنها ۲۰ گل دريافت كرده است؛ آماري كه نشان از كار سخت توپچي‌ها در ديدار امشب دارد. هر چند ونگر اعتقاد دارد مي‌توانند از اين آزمون دشوار سربلند از ميدان خارج شوند: «مي‌خواهيم غيرممكن را ممكن سازيم. مي‌دانيم بارسلونا تيم قدرتمندي است، اما مهم است كه به آنجا برويم و واكنش خوبي از خودمان نشان دهيم. ما همواره نشان داده‌ايم مي‌توانيم پاسخ‌هاي خوبي به شكست بدهيم. فكر مي‌كنم بارسا در حال حاضر روحيه تيمي بسيار بالايي دارد و با اين فكر بازي مي‌كند كه كسي نمي‌تواند هيچ نتيجه بدي را به آنها تحميل كند، اما ما مي‌توانيم با اين موضوع مقابله كنيم.» آرسنالي‌ها در اين بازي لورن كوشينلي و هكتور به يرين را خواهند داشت، اما پتر چك و آرون رمزي در اين بازي حضور ندارند، اما بارسا در اين ديدار حساس تنها جرارد پيكه را به دليل محروميت در اختيار ندارد.
  
حساس، جذاب و ديدني
در ديگر ديدار حساس و ديدني امشب، بايرن مونيخ در آليانس آره‌نا به مصاف يوونتوس مي‌رود؛ ديداري كه مي‌تواند مانند بازي رفت با هيجان زيادي همراه باشد. در ديدار دور رفت يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان، ‌شاگردان گوارديولا با نتيجه 2 بر صفر و با گل‌هاي توماس مولر و آرين روبن در زمين يوونتوس پيش بودند، اما در نهايت بازي با تساوي به پايان رسيد تا جذابيت ديدار برگشت بيشتر و كار دو تيم سخت‌تر شود. مردان «ماسيميليانو آلگري» اگر بايرن را در اين بازي ببرند، تاريخ‌ساز شده‌اند. يوونتوس از فصل 2006- ۲۰۰۵ موفق به شكست بايرن نشده. آخرين پيروزي يووه در زمين بايرن هم به نوامبر ۲۰۰۴ بازمي‌گردد؛ جايي كه مردان راه راه پوش موفق شدند بايرن را يك بر صفر شكست دهند و حالا يوونتوس اگر مي‌خواهد در ليگ قهرمانان ماندني شود بايد بازي را ببرد يا به تساوي بيش از دو گل دست پيدا كند؛ كاري كه البته چندان آسان نيست. يوونتوس شروع بسيار بدي در سري A داشت، اما اكنون شرايط خوبي دارد و مدت‌هاست شكست نخورده است. يوونتوس براي حمله كردن به آليانس آره‌نا نمي‌آيد. شاگردان ماسيميليانو آلگري ابتدا تلاش مي‌كنند بازي دفاعي را در دستور كار خود قرار دهند و بعد از آن، به حمله فكر مي‌كنند. آنها بازيكني مانند پل پوگبا را در اختيار دارند كه مي‌تواند نقش سرنوشت‌سازي در ميانه ميدان داشته باشد و نبايد اين تيم را دست كم گرفت.‌» بايرن در اين بازي هولگر بادشتوبر، جروم بوآتنگ و ژاوي مارتينس را در اختيار ندارد. ضمن اينكه يووه «مارتين كاسرس» را ندارد و «جورجيو كيه ليني»نيز شايد به دليل مصدوميت عضله به اين بازي نرسد.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن