تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه نفس از لذتهاى دنيوى سودمندترين روزه‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820340494




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کار استقلال برای قهرمانی خیلی سخت است


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
کار استقلال برای قهرمانی خیلی سخت است
کار استقلال برای قهرمانی خیلی سخت است عضو هیات مدیره باشگاه استقلال و سرپرست کاروان اعزامی آبی پوشان به سوئد گفت: باشگاه سوئدی برای دیدار با استقلال بلیت فروخته و با ما قرارداد امضا کرده اما قطعا ما هم باید تصمیم درستی اتخاذ کنیم.


به گزارش فرهنگ نیوز، طی روزهای گذشته و بعد از تساوی تیم استقلال مقابل پدیده خراسان مسائلی پیرامون لغو اردوی آبی پوشان در کشور سوئد به دلیل نبودن چند بازیکن در این سفر به علت‌های مختلف مطرح شد. از سوی دیگر باشگاه سوئدی اقدامات لازم را برای برگزاری این مسابقه انجام داده و ظاهراً برای این دیدار بلیت‌هایی هم فروخته شده است. در این بین مبلغ 50 هزار دلار ضرر و زیان برای عدم برگزاری این مسابقه تعیین شده که مسئولان استقلال را برای رفتن و یا نرفتن به این سفر مردد کرده است.
 
عباس کردنوری عضو هیات مدیره و سرپرست تیم اعزامی استقلال به سوئد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اینکه آیا سرانجام این تیم در تعطیلات نوروزی به سوئد می‌رود یا خیر گفت: تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم هنوز پاسخی از مسئولان برگزاری مسابقه دریافت نکرده‌ایم. ما خواستار رفتن به سوئد در زمانی دیگر هستیم و برای این موضوع نامه هم ارسال کرده‌ایم.
 
وی افزود: البته بازیکنان ویزای این کشور را گرفته‌اند و تمامی کارها صورت گرفته ولی با توجه به وضعیت فعلی و نبود چند بازیکن ملی پوش و مصدوم باعث شده که کادر فنی بخواهد این سفر به ماه‌های آینده موکول شود.
 
کردنوری در خصوص اینکه آیا ظاهراً برای این مسابقه بلیت فروشی صورت گرفته است گفت: در هر صورت ما هم باید بپذیریم که استقلال یک قرارداد امضا کرده است. شاید اگر آنها بخواهند در قراردادشان تجدید نظر کنند مشکلاتی به وجود بیاید چون میزبان ما هزینه هایی انجام داده و قطعا دو طرف باید به توافق برسند. ما نمی‌دانستیم که تیم ملی در این شرایط چند بازیکن را به اردو فرا می‌خواند و از طرفی از ممنوع الخروجی بعضی از بازیکنان و مصدومیت بازیکنانمان مطلع نبودیم. فکر می‌کنم با این وضعیت استقلال چند تکه می‌شود و همین مسئله کار را برای تیم و باشگاه دچار مشکل خواهد کرد.
 
عضو هیات مدیره استقلال در ادامه گفت‌وگو با فارس تاکید کرد: ما علاقه نداریم در شرایط فعلی تیم را به سوئد ببریم. ما هم شنیده ایم که آنها بلیت فروخته‌اند و قاعدتا در نشستی که فردا در باشگاه خواهیم داشت پیرامون این مسئله تصمیم می‌گیریم و مسئولان باشگاه باید در خصوص عواقب این موضوع تصمیم لازم را اتخاذ کنند.
 
وی در خصوص انتقاداتی که این روزها از عملکرد تیم استقلال بابت نتایج خانگی می‌شود، گفت: تیمی که جوان شده بالا و پایین زیاد دارد. قطعا جوان شدن تیم یک امتیازات درازمدت دارد و یکسری عواقب. ما خودمان می‌بینیم که در نیم فصل دوم تیم‌ها به آب و آتش می‌زنند که یا سقوط نکنند و یا اینکه سهمیه بگیرند. همین مسائل باعث ایجاد انگیزه می‌شود. البته من قبول دارم که استقلال با توجه به وضعیت حساسی که دارد باید بهتر از این عمل کند.
 
وی تاکید کرد: از سویی دیگر قبول کنید توقعات از تیم استقلال بالا رفته چون تیم فینالیست جام حذفی شده و در صدر جدول حضور دارد. باشگاه هم در این بین از هر جهت خودش را آماده حمایت از تیم می‌بیند. ولی ما باید از فرصت ها استفاده کنیم تا قهرمانی از دست نرود. اگرچه به دست آوردن قهرمانی خیلی سخت است چون تمام مواردی که توضیح دادم باید دست به دست هم بدهد.
 
 


منبع: فارس


94/12/23 - 14:28 - 2016-3-13 14:28:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن