تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819274260




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاتمی‌کیا بهترین کارگردان شد


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



حاتمی‌کیا بهترین کارگردان شد
روز نو : به گزارش روز نو، شب گذشته مراسم انتخاب بهترین‌های جشنواره فیلم فجر به انتخاب مخاطبان پردیس کوروش برگزار و طی آن ابراهیم حاتمی‌کیا عنوان بهترین‌های جشنواره را به دست آورد.

 جشنواره مخاطبان پردیس سینمایی کوروش که اختصاص به انتخاب بهترین‌های سی و چهارمین فیلم فجر به انتخاب مخاطبان این پردیس سینمایی داشت، شب گذشته طی مراسمی با حضور ابراهیم حاتمی‌کیا، مریلا زارعی، نوید محمدزاده، علی سرتیپی، پژمان لشکری‌پور، محمدرضا صابری برگزار شد.

در این مراسم طبق نتایجی که از نظرسنجی مخاطبان در 5 بخش بهترین بازیگر مرد و زن، بهترین نقش، بهترین فیلم و بهترین کارگردانی به‌عمل آمد، ابراهیم حاتمی‌کیا توانست جایزه ویژه بهترین کارگردان را از آن خود کند.

همچنین مخاطبان پردیس کوروش، نوید محمدزاده را به‌عنوان بهترین بازیگر مرد، پریناز ایزدیار بهترین بازیگر زن، پیمان معادی ایفاگر بهترین نقش برای فیلم «ابد و یک روز» و «اژدها وارد می‌شود» را بهترین فیلم انتخاب کردند.

ابراهیم حاتمی‌کیا پس از حضور بر روی صحنه با تشکر از مخاطبان بابت حمایت از «بادیگارد» گفت: بهترین سینمایی که تاکنون فیلم را در آن دیدم و لذت بردم، پردیس سینمایی کوروش است که از لحاظ کیفیت صدا و تصویر، برترین سینماست و بهترین خاطره را برای من رقم زد.

همچنین مریلا زارعی بازیگر و بازیگردان فیلم «بادیگارد» نیز در این مراسم اظهار داشت: من به این مراسم آمدم تا در کنار شما فیلم را ببینم و این انتخاب برای ما بسیار مهم است. عده‌ای می‌گویند این فیلم به جایی مربوط است، اما در حالی‌که «بادیگارد» کاملاً به مردم وابسته است و برای ما حمایت شما مهم است. آمدم تا کارگردان خوب‌مان را همراهی کنم و این فیلم را دوباره ببینم.

در بخش دیگر این مراسم نیز نوید محمدزاده باحضور بر روی صحنه از مخاطبان پردیس کوروش برای انتخاب او به‌عنوان بهترین بازیگر مرد تشکر کرد و پریناز ایزدیار نیز به سبب حضور در فیلمبردرای در فیلم «مرداد» پیامی را برای مراسم ارسال کرد.



تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن