تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819711245




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۲۰۰ تیم خدماتی استان قزوین آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: معاون عمرانی استانداری قزوین:
۲۰۰ تیم خدماتی استان قزوین آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است

قزوین


شناسهٔ خبر: 3580464 - سه‌شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۸
استانها > قزوین

قزوین- معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: با تجهیز ۲۰۰ تیم امدادی، راهداری، اورژانس و پلیس و ۸۰ کلاس و ۱۵۰۰ تخت تخت در مراکز اقامتی آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی هستیم. به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر حبیبی دوشنبه شب در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان قزوین که در استانداری قزوین برگزار شداظهارداشت: استان درآماده باش کامل برای پذیرایی از میهمانان نوروزی است تا ایام بانشاطی برای مسافران مهیا شود و خاطره ای خوش از قزوین داشته باشند. وی افزود: قزوین در مسیر چند استان کشور است و سال گذشته بیش از یک میلیون نفر از استان بازدید کردند و امسال پیش بینی می کنیم یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در نوروز از اماکن تاریخی و گردشگری استان دیدن کنند.

ارائه خدمات نوروزی شبانه روزی است حبیبی بیان کرد: وقتی زمان حضور در استان معلوم نیست نمی توانیم ارائه خدمات را محدود به ساعت کنیم لذا خدمات به مسافران در استان شبانه روزی است و با کار مضاعف باید تلاش کنیم رضایت مردم جلب شود. وی اضافه کرد: در سال گذشته با ثبت پلاک های خودروهای تصادفی نشان داد ۲۹ استان کشور از قزوین عبور کردند و تقریبا از تمام ایران مسافر داشتیم به همین دلیل باید میزبان خوبی باشیم و بتوانیم خدمات مورد نیاز گردشگران و مسافران را تامین کنیم. حبیبی تصریح کرد: اگر استان را در این ایام خوب اداره کنیم می توانیم به جذب گردشگر کمک کنیم و قضاوت خوبی را از عملکرد مدیران به نمایش بگذاریم.

۲۰۰ تیم راهداری و خدماتی در خدمت مسافران حبیبی بیان کرد: در ایام نوروز ۲۰۰ تیم راهداری، خدماتی، امدادی، اورژانس و تجهیز ۸۰۰ کلاس و ۱۵۰۰ تخت در هتل ها، مهمانسراها، کاشانه ها، مراکز اقامتی زمینه ارائه خدمات مناسب به گردشگران را فراهم کرده است. وی بیان کرد: همه مدیران و نیروهای جانشین و کشیک باید با اختیار تام بتوانند پاسخگوی مردم باشند و به نحو مطلوبی شرایط را برای پذیرایی از میهمانان نوروزی مهیا کنند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن