تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818791697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولید ۷۰۰ عنوان کتاب الکترونیک با موضوع انقلاب و دفاع مقدس در سال ۹۴


واضح آرشیو وب فارسی:مشرق نیوز: مدیر سوره مهر الکترونیک از تولید ۷۰۰ عنوان کتاب الکترونیک در موضوعات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس طی یک سال گذشته خبر داد.
به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق ، امین نادری، مدیر سوره مهر الکترونیک با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی این بخش از انتشارات سوره مهر در سال 94 گفت: یکی از فعالیت های بخش سوره مهر الکترونیک به تولید کتاب های الکترونیک اختصاص داشت که در سال جاری نیز فعالیت ها در این زمینه ادامه داشت.
وی ادامه داد: در سال جاری تعداد 700 عنوان کتاب در موضوعات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به صورت الکترونیکی تولید و در دسترس علاقه مندان قرار داده شده است. این دسته از کتاب ها از طریق نرم افزار اختصاصی سوره مهر، نرم افزار فراکتاب، طاقچه، خط، کتابراه و ایرانسل قابل دریافت است.
نادری از انتشار تعدادی از کتاب های سوره مهر در آمازون در سال جاری نیز خبر داد و افزود: تاکنون تعداد 75 عنوان کتاب با موضوعات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ژانرها و قالب های گوناگون بر روی سایت آمازون و گوگل بوک قرار گرفته است.
وی با اشاره به استقبال از این آثار افزود: هدف از قرار دادن این کتاب ها در سایت هایی مانند آمازون و گوگل بوک، تسهیل در دسترسی به این قبیل کتاب ها برای مخاطبان است. طبق آماری که تاکنون اعلام شده، کتاب های ...
[ مشاهده متن کامل خبر تولید ۷۰۰ عنوان کتاب الکترونیک با موضوع انقلاب و دفاع مقدس در سال ۹۴ در سایت خبری تحلیلی مشرق ]

سه شنبه ، ۲۵اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مشرق نیوز]
[مشاهده در: www.mashreghnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن