تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801289702




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ریسک بزرگ عمانی‌ها در بازی برابر ایران


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ریسک بزرگ عمانی‌ها در بازی برابر ایران
سرمربی تیم ملی عمان، 24 بازیکن را برای حضور در برابر تیم های ملی ایران و گوام اعلام کرد و در این میان نام 12 بازیکن جدید به چشم می خورد.

به گزارش "ورزش سه"، خوان لویز کارو، سرمربی اسپانیایی عمانی ها در یک گفت وگوی مطبوعاتی پس از اعلام فهرست 24 نفره تیم ملی عمان اظهار کرد: من به نام و نشان زیاد اهمیت نمی دهم و فقط بازیکنانی را که به مرز آمادگی 100 در صد رسیده اند، انتخاب کرده ام.

وی ادامه داد: تیم ملی عمان بدون برگزاری دیدار دوستانه با تیم های خارجی به مصاف گوام و ایران خواهد رفت. سیستم رویارویی با تیم ملی گوام تفاوت زیادی با شیوه بازی و چیدمان بازیکنان برای مقابله با تیم قدرتمند ایران خواهد داشت.  به بازیکنان کم نام ونشانی که برای نخستین بار به اردوی تیم ملی این کشور انتخاب کرده ام، اعتماد زیادی دارم و سعی خواهم کرد اسکلت اصلی تیم را در دو بازی آتی از همان بازیکنان تشکیل دهم؛ زیرا به جوانگرایی و سطح آمادگی بازیکنان اعتقاد ویژه ای دارم.

یحیی المحیانی، محمد فرج الرواحی، خالد الیعقوبی، باسل الرواحی، محمد رمضان، حارب السعدی، محمد الحبس، جمیل الیحمدی، محسن الغسانی، عمر المالکی، سعید المحیانی و سعید عبید 12 بازیکن جدید فهرست 24 نفره خوان لویز کارو اسپانیایی هستند. همچنین بازیکنان نامداری مانند عماد الحوسنی، سعد سهیل، محمد الشیبه، علی البوسعیدی، مهند الحسنی، عزان عباس، محمد المعشری، سعد الرزیقی و سامی خمیس از جمله بازیکنانی هستند که با وجود برخورداری از سابقه طولانی بازی های ملی، انتخاب نشدند.

در ادامه رقابتهای فوتبال مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه وجام ملتهای 2019 آسیا، تیم ملی گوام روز چهارم فروردین سال 95 در مسقط به مصاف عمان می رود. آنها یک هفته بعد در تهران میهمان تیم ملی فوتبال ایران هستند.


13:20  1394/12/24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن