تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه منافق اين است كه بدى اش ناراحتش نمى كند و خوبى اش او را خوشحال نمى سازد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814221833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توصیه ثروتمندترین زن دنیا برای میلیونر شدن


واضح آرشیو وب فارسی:اقتصاد آنلاین: ثروتمندترین زن دنیا و مالک ۴۱ بیلیون دلار، یک عامل در موفقیت تمامی آنانکه می خواهند به جرگه ثروتمندان پیوندند را اعلام کرد.
وقتی بهار سال گذشته، فوربز، معتبرترین و مشهورترین شرکت رسانه ای و مجله امریکایی، فهرست ثروتمندترین های دنیا در سال 2015 را منتشر کرد، نام دو زن به چشم خورد. کریستی والتون ثروتمندترین زن دنیا که در این فهرست، مقام هشتمین فرد ثروتمند دنیا را از آن خود کرد و لیلیان بتن کورت، دومین زن ثروتمند که نام دهمین فرد ثروتمند دنیا را به خود اختصاص داد.
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از بورس پرس، کریستی والتون، همسر جان والتون، موسس فروشگاه زنجیره ای وال مارت، در ایالات متحده امریکاست که پس از مرگ همسرش در سال 2005 ثروت خود را به امور خیریه اختصاص داد. ارزش دارایی خانواده والتون بیش از 41 بیلیون دلار برآورد و اعلام شد.
در این نوشتار کوتاه که در وب سایت بنیاد خانواده والتون منتشر شد، باورهای اصلی بنیاد خانواده والتون و جدیدترین توصیه ها به آنانکه می خواهند روزی در فهرست ثروتمندان جای گیرند، اعلام شده است.
براساس این توصیه، یک عامل در موفقیت تمامی آنانکه به جرگه ثروتمندان می پیوندند نقش دارد. عاملی که نادیده انگاشتنش، به معنای شکست در تمام برنامه ها و ایده هاست: نیروی انسانی.
بلی. شاید در نگاه ...
[ مشاهده متن کامل خبر توصیه ثروتمندترین زن دنیا برای میلیونر شدن در منشور خبری تحلیلی اقتصاد ایران ]
توصیه ثروتمندترین زن دنیا برای میلیونر شدن






دوشنبه ، ۲۴اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اقتصاد آنلاین]
[مشاهده در: www.eghtesadonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن