تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820746244




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهان اسلام یکپارچه خوش خدمتی ارتجاع عرب به رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:اسلام تایمز: اسلام تایمز: مردم کشورهای مصر، یمن، تونس، سوریه، لبنان، عراق به همراه برخی رهبران و چهره های سیاسی جهان اسلام اقدام اتحادیه عرب در تروریست خواندن حزب الله را محکوم و آن را اقدامی برخلاف اراده واقعی ملت ها دانستند.
به گزارش اسلام تایمز، تصمیم روز جمعه وزرای خارجه اتحادیه عرب برای قراردادن نام حزب الله در فهرست گروه های تروریستی، با واکنش گسترده و منفی جهان اسلام رو به رو شده است.
در همین رابطه مردم مصر در اعتراض به این مصوبه اتحادیه عرب پرچم رژیم صهیونیستی را آتش زدند.
مصری ها با برگزاری تظاهرات و تجمع اعتراض آمیز شعارهایی در حمایت از حزب الله سر دادند و به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان درود فرستادند. پیش از این نیز یک مقام وزارت خارجه مصر اعلام کرده بود که دلیل موضع گیری مصر علیه حزب الله به دست آوردن دبیر کلی اتحادیه عرب بوده است وگرنه مصر حزب الله را گروه تروریستی نمی داند.
عراقی ها نیز با محکوم کردن اقدام اتحادیه عرب آن را در راستای همراهی با رژیم صهیونیستی و مخالف اراده واقعی ملت ها دانستند.
جنبش عصائب اهل الحق نیز اقدام اتحادیه عرب در تروریستی خواندن حزب الله را «بهترین خدمت به رژیم صهیونیستی و آمریکا» دانست.
به گزارش تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی «السومریه نیوز»، جنبش عصائب اهل الحق تأکید کرد، اقدام وزیران خارجه عرب در تروریستی خواندن گروه های مقاومت در منطقه یک اقدام بی ...
[ مشاهده متن کامل خبر جهان اسلام یکپارچه خوش خدمتی ارتجاع عرب به رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرد در اسلام تایمز ]

دوشنبه ، ۲۴اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اسلام تایمز]
[مشاهده در: www.islamtimes.org]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن