تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819962818




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آب منطقه غرب شهرکرد از سال آینده از سرچشمه کوهرنگ تامین می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: آب منطقه غرب شهرکرد از سال آینده از سرچشمه کوهرنگ تامین می شود استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - ایرنا نوشت ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری از بهره مندی مردم منطقه غرب شهرکرد از آب شرب لوله کشی سرچشمه کوهرنگ از سال آینده خبر داد.

قدرت الله بیگلری افزود: 60 درصد آب شرب شهرکرد از سرچشمه کوهرنگ و 40 درصد آن از آب چاه ها تامین می شود.
وی ادامه داد: هم اکنون همه مناطق شهرکرد به جز منطقه غرب این شهر از آب سرچشمه کوهرنگ بهره مند است و طبق برنامه های پیش بینی شده مردم این منطقه نیز از سال آینده از آب کوهرنگ بهره مند می شود.
بیگلری تصریح کرد: در مجموع در استان 20 درصد آب شرب مصرفی مردم از چشمه ها و قنوات و 80 درصد آن از آبهای زیرزمینی تامین می شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری از وجود 148 حلقه چاه در استان خبر داد و گفت: از این تعداد 136 حلقه فعال است و در سال آینده چهار حلقه چاه جدید به این تعداد اضافه می شود.
بیگلری با تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب و اصلاح الگوی مصرف در بخش های کشاورزی، خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش بارندگی در سالهای اخیر و افت شدید آبهای زیرزمینی ضروری است تا با مصرف بهینه آب از وقوع بحران در این حوزه پیشگیری شود.
گفتنی است ، هم اکنون 217 هزار مشترک آب با جمعیتی بالغ بر 530 هزار نفر در 40 شهر استان از آب شرب سالم و لوله کشی بهره مند هستند.

کلید واژه ها: استان چهارمحال و بختیاری -




دوشنبه 24 اسفند 1394 - 10:26:57





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن