تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819471496




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردار سلیمانی: حاکمیت اسلام بدون ولایت فقیه ممکن نیست


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه دشمن در جنگ تحمیلی در یک جبهه بود ولی اکنون در چند جبهه است و مقابله با آن آمادگی چندوجهی را می طلبد گفت: پیوند مردم به ویژه نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت از بهترین راه ها برای مقابله با شبیخون همه جانبه دشمنان است.
خبرگزاری ایسنا: سردار سر لشکر پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس بیان اینکه ایران دنبال ماجراجویی نیست، اظهار داشت: چون اصول آگاهی بخش جمهوری اسلامی ایران تشابهی با اصول دشمنان ندارد، آن را بر نمی تابند و ماجراجویی می نامند.
وی گفت: دموکراسی موجود در کشور و استقلال همه جانبه کشور ما را از سایر کشورها متفاوت کرده و تفاوت های ایران با سایر کشورها یک تفاوت سلبی، منفی و بد نیست و تفاوتی پاک و نمونه است.
فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به استقلال ایران اسلامی در حوزه های مختلف از جمله اقتصاد، نیروهای مسلح، تصمیم گیری و تصمیم سازی بیان داشت: همه به ویژه جوانان باید متوجه باشند و در جلسه ها و پچ پچ های سیاسی تابع این موارد نباشند و فکر نکنند که در کشور ما ماجراجویی صورت می گیرد.
وی گفت: تکفیر و تکفیری آتش در خانه برادران سنی است و کسانی که آن را خلق کردند، فکر می کردند با این حادثه جمهوری اسلامی و شیعه را به زانو می زنند، امروز حریم انسانیت در جهان اهل سنت توسط گروه های تکفیری بیش از هر جای دیگری مورد هجوم قرار گرفته است.
سلیمانی افزود: آیا این یک کار ماجراجویانه است که جمهوری اسلامی ...
[ مشاهده متن کامل خبر سردار سلیمانی: حاکمیت اسلام بدون ولایت فقیه ممکن نیست در فردا نیوز ]

دوشنبه ، ۲۴اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن