تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819512542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هر آنچه که در خصوص اپل آیپد ایر 3 می دانیم


واضح آرشیو وب فارسی:زومیت: آیپد ایر ۳ هفته اول فروردین ۱۳۹۵ معرفی خواهد شد. تاکنون شایعات و اطلاعات زیادی در خصوص این محصول اپل منتشر شده است که همه ی آنها حکایت از قدرت این محصول دارد.
چندی پیش در کنگره جهانی موبایل، تلفن های هوشمند و تبلت های اندرویدی بسیاری معرفی شد. حال زمان آن رسیده است که اپل خودنمایی کند و محصولات جدیدش را به رخ رقیبان بکشد. اخبار منتشر شده حاکی از آن است که ۲۱ مارس (۲ فروردین) اپل رویدادی را برگزار خواهد کرد که در جریان آن شاهد معرفی آیفون ۴ اینچی (آیفون SE)، اپل واچ ۲ و آیپد ایر ۳ خواهیم بود.

با این اوصاف رویداد مذکور می تواند اتفاقی جالب برای دوست داران دنیای تبلت باشد. زیرا دنیای تبلت های اندرویدی کمی بی رمق شده است و اغلب تولید کنندگان به سوی فبلت ها روی آورده اند. البته باید به این نکته نیز توجه داشت که تبلت جدید مایکروسافت با نام سرفیس پرو ۴ دستگاه بسیار خوبی است اما اغلب کاربران مایل به خرید تبلت ویندوزی نیستند. حال اپل تصمیم دارد محصول جدیدی را در دنیای تبلت ها روانه بازار کند که به احتمال زیاد آیپد Air 3 نامیده خواهد شد. انتظار می رود که این محصول نسخه ۹.۷ اینچی از آیپد پرو باشد. حدود ۲ هفته تا زمان معرفی این دستگاه باقی مانده است. همراه زومیت باشید تا به جمع بندی تمام اطلاعاتی که در خصوص آن منتشر شده است بپردازیم.
...
[ مشاهده متن کامل خبر هر آنچه که در خصوص اپل آیپد ایر 3 می دانیم در زومیت ]

یکشنبه ، ۲۳اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: زومیت]
[مشاهده در: www.zoomit.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن