تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819611593




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همراه با شبکه افق در جمع طلبه هایی که حسینیه می سازند


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: مجموعه «یکی از میان جمع» با موضوع فعالیت یکی از گروه های جهادی و ساخت حسینیه در روستایی اطراف دشتستان، یکشنبه ۲۳ اسفند از شبکه افق پخش می شود.
به گزارش خبرنگار تلویزیون شبستان، هفدهمین قسمت مجموعه «یکی از میان جمع» به فعالیت های روح الله جلالوند و دوستان او اختصاص دارد؛ این جوان خوش فکر، بخش فرهنگی اردوی جهادی آموزشی شهید حقانی را اداره می کند.
این گروه جهادی به ساخت حسینیه ای در روستای پلنگی دشتستان مشغول هستند؛ روحانیون که به دلیل پوشیدن لباس سربازی امام زمان(عج) در جامعه از احترام و تقدس ویژه ای برخوردارند، آنها شغل اصلی خود را تبلیغ دین می دانند نه صرفا تحصیل در حوزه های علمیه، کار و تلاش و کمک به دیگران به ویژه از سوی روحانیون و طلاب، می تواند جلوه گر سبک صحیح زندگی بر اساس تعالیم دینی باشد و گروه های جهادی، بهترین جلوه گاههای این هدف مقدس به شمار می روند .
مهدی محمد خانی تهیه کننده و کارگردان این مجموعه است؛ مستندی که این هفته ساعت 17 روز سه شنبه یازدهم فروردین ماه از شبکه افق به روی آنتن می رود و تکرار آن هم ساعت 22.30 خواهد بود .
انتهای پیام/
«یکی از میان جمع» کاری از مهدی محمدخانی این هفته یکشنبه 23 اسفند ساعت 7.30 صبح از شبکه افق پخش می شود و تکرار آن هم در ساعت های 11.30 و 15.30 به روی آنتن می رود.
جایزه ...
[ مشاهده متن کامل خبر همراه با شبکه افق در جمع طلبه هایی که حسینیه می سازند در خبرگزاری شبستان ]

یکشنبه ، ۲۳اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن