تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خرج کردن در راه طاعت خدا دریغ مکن وگرنه دو برابرش را در راه معصیت او خرج خوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819941633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرنگی کار قم قهرمان ایران شد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: رئیس هیئت کشتی استان قم از موفقیت فرنگی کار جوان قمی در کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران خبر داد.
به گزارش تابناک قم، محسن حلوایی اظهار کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان کشور با حضور مدال آوران رقابت های سال جاری قهرمانی ایران، نفرات عضو تیم ملی در سال 2015 پیکارهای جهانی و آسیایی و همچنین فرنگی کاران مد نظر کادر فنی تیم ملی برگزار شد.
وی ادامه داد: هدف این است که تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان کشورمان در رقابت های سال 2016 قهرمانی آسیا و جهان حضور پرقدرتی داشته باشد و از اعتبار کشتی ایران در بالاترین سطح پیکارهای این رده سنی دفاع کند و مدال های جهانی و آسیایی کسب کند.
رئیس هیئت کشتی استان قم اضافه کرد: رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان کشورمان در اوزان 50، 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم به انجام رسید و فرنگی کاران قم در چند وزن برابر حریفان خود به میدان رفتند و پرفروغ ظاهر شدند.
وی یاد آور شد: در این دوره از مسابقات یکی از پرامید ترین کشتی گیران قم، علیرضا نجاتی بود که در وزن 50 کیلوگرم انتخابی تیم ملی برابر حریفانی از استان های مختلف به میدان رفت و خوشبختانه با کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی به کار خود پایان داد.
حلوایی با بیان ...
[ مشاهده متن کامل خبر فرنگی کار قم قهرمان ایران شد در تابناک ]

یکشنبه ، ۲۳اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن