تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه روزه او را از غذاهاى مورد علاقه‏اش باز دارد برخداست كه به او از غذاهاى بهشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819074556




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیوستن ایران به طرح فریز نفتی پس از تولید ۴ میلیون بشکه در روز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: وزیر نفت گفت: در خصوص طرح فریز نفتی اگر از ایران درخواستی شد، نظر من این است تا زمانی که ما به تولید ۴ میلیون بشکه نفت در روز برسیم کاری به ما نداشته باشید اما پس از آن همکاری خواهیم کرد.
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، بیژن نامدار زنگنه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بهترین خاطرات من در سال 94 به سرانجام رسیدن برجام و انتخابات هفتم اسفندماه بود که در این انتخابات مردم با حضور پرشور خود اعتدلال، عقلانیت و همدلی را نشان دادند.
وی افزود: بی مهری ها به صنعت نفت روالی عادی است اما افت شدید قیمت نفت که متأثر از رفتار برخی کشورها بود، خاطره تلخ این سال و برای من ناخوشایند بود.
وزیر نفت با بیان اینکه نمی توان برای پیش بینی قیمت نفت در سال 95 اظهار نظر قطعی کرد، گفت: برخی کشورها که مسائل مختلف را درست کردند تا قیمت نفت را پایین نگه دارند در آتش این کار خود می سوزند و اکنون مایل به این هستند که این مسائل را جمع کنند و من فکر می کنم که بازار می داند قیمت های پایین نفت برای اقتصاد جهانی بد است و کسانی که به کاهش قیمت ها دامن زده اند خودشان هم از این مسئله زیان های بزرگی دیده اند.
وی ادامه داد: قیمت فعلی نفت با توجه به پارامترهای اقتصادی بازار می توانست در مرز 70 دلار مناسب باشد اما ما فعلا به کمتر از این رقم هم راضی هستیم.
زنگنه در خصوص تصمیم اوپک برای برگزاری هر ...
[ مشاهده متن کامل خبر پیوستن ایران به طرح فریز نفتی پس از تولید ۴ میلیون بشکه در روز در خبرگزاری تسنیم ]

یکشنبه ، ۲۳اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن