محبوبترینها
چگونه با ثبت آگهی رایگان در سایت های نیازمندیها، کسب و کارتان را به دیگران معرفی کنید؟
بهترین لوله برای لوله کشی آب ساختمان
دانلود آهنگ های برتر ایرانی و خارجی 2024
ماندگاری بیشتر محصولات باغ شما با این روش ساده!
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1845387954
اختصاصی گیمفا| بررسی بنچمارک های The Division
واضح آرشیو وب فارسی:گیمفا: E3 2013 میعادگاهی بیادماندنی برای جولان بزرگان صنعت بازی های رایانه ای و بازی بازان سراسر دنیا بود؛ به دلیل نمایش کنسول های نسل هشتم و حضور عناوینی چون Battlefield 4، Quantum Break، The Witcher 3، MGS V: The Phantom Pain و Watch Dogs در این نمایشگاه بزرگ، سالی پربار و موردانتظار به همراه نمایشگاهی شلوغ در اذهان به یادگار ماند. اما شاید بتوان گفت که معرفی و حضور یک عنوان با پشتوانه ای دهن پرکن- Ubisoft، Tom Clancy، Third-person shooter ،Multiplayer- یک طعم خاص و خاطره ای بیادماندنی برای همگان بود؛ آری منظورمان Tom Clancy’s The Division است. حضور در سبک هایی چون نقش آفرینی، بقا، چندنفره آنلاین، جهان باز مسلما به مخاطب هم نوید یک عنوان غنی و کامل را می دهد و هم ترس و ناامیدی برای شکست! از داستان جذاب بازی می توان پی برد که در کنار این بخش پرکار، مسلما باید یک گیم پلی تاکتیکی و حرفه ای با طعم و سلیقه تام کلنسی را داشته باشد. داستان The Division از عملیاتی تحت عنوان Operation Dark Winter که یک حمله بیوتروریستی و شبیه سازی شده بیولوژیکی ست سرچشمه می گیرد. این حمله در طی یک روز آن هم در یکی از شلوغ ترین ایام سال در جمعه ای سرد و زمستانی در آمریکا رخ می دهد و سرعت پخش این ویروس به حدی می باشد که نهادها و سازمان های ملی و دو.لتی از مقابله و انجام اقدامات مهم و ضروری ناامید می شوند و مردم شهر نیز یا باید شهر بی نظم و از هم پاشیده شده را ترک کنند یا به خانه هایشان بروند و در و پنجره ها را تخته کنند و انتظار رفع گرسنگی و تشنگی بکشند. حال این جاست که مخاطب جای خود را در این دنیای تاریک پیدا می کند؛ حضور در گروهی بانام”سازمان استراتژیک سرزمین” (Strategic Homeland Division) یا به اختصار، Division برای وارد شدن در جریاناتی که کاری از دست دیگر نیروها و عوامل ملی و کشوری برنمی آید. Tom Clancy’s The Division نام: Tom Clancy’s The Division سازندگان: Ubisoft Massive، Ubisoft Reflections، Ubisoft Annecy و RED Storm Entertaiment ناشر : Ubisoft موتور گرافیکی: Snowdrop پلتفرم ها: Xbox One، PS4 و PC سبک بازی: MMO، TPS و RPG تاریخ انتشار: ۸ مارس ۲۰۱۶ ( مصادف با ۱۸ اسفند) حالت بازی: چندنفره جالبی داستان بازی زمانی خود را نشان می دهد که متوجه می شوید نه تنها برای مبارزه با یک ویروس و تلاش برای بقا و نجات مردم و شهر آمده اید، بلکه باید با فرصت طلبانی دزد و گروهک هایی که در شهر پرسه می زنند هم مبارزه کنید. به این ترتیب است که با پیدا کردن تکه پازل های گم شده این ویروس و قرار دادن بر سر جای مناسب شان، می توانید به حضور یک توطئه جهانی در پشت پرده شوید. حرفه ای و ماهر در مبارزه در شرایط بحرانی، عملکرد هوش مصنوعی کاملا کار شده و متناسب، به کارگیری موتور گرافیکی Snowdrop در جلوه های بصری و گرافیکی، به همراه داشتن چندین سلاح و گجت با تکنولوژی، قابلیت ارتقا، امکانات و ویژگی های خاص خودشان و دارا بودن از یک نقشه و چندین منطقه باعث می شود تا هرگز شما دست خود را از روی موس و کیبورد و دسته برندارید و به ادامه بازی و بدت بردن از آن مشغول شوید. درکل، همگی ما با این عنوان موردانتظار آشناییت لازمه را داریم و آن قدر عاقل هستیم که دچار افسوس برای از دست دادن تجربه این بازی نشویم. شاید دریافت لقب” سریع ترین بازی پرفروش یوبی سافت در طول ۲۴ ساعت” بازهم شما را به محبوبیت و هیجان انگیز بودن Tom Clancy’s The Division نزدیک تر کنید. پس بگذارید با یک جمله کلیشه ای” این بازی ارزش یک بار امتحان کردن را دارد…”، این بخش از مقاله را به پایان برسانیم. حداقل سیستم مورد نیاز برای The Division سیستم عامل موردنیاز: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 only 64-bit versions پردازنده: Intel Core i5 2400 3.1 GHz or AMD FX @ 6100 @ 3.3 GHz حافظه رم: ۶ GB کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 560 or Radeon HD 7770 AMD 2GB VRAM فضای موردنیاز در هارد دیسک: ۴۰ GB نسخه دایرکس: DirectX June 2010 کارت صدا: DirectX compatible دستگاه های ورودی: Windows-compatible keyboard, mouse, controller سیستم پیشنهادی برای The Division سیستم عامل موردنیاز: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 only 64-bit versions پردازنده: Intel Core i7-3770 @ 3.5 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0GHz حافظه رم: ۸ GB کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 970 (4 GB) or AMD Radeon R9 290 (4 GB) or better فضای موردنیاز در هارد دیسک: ۴۰ GB نسخه دایرکس: DirectX June 2010 کارت صدا: DirectX 9.0c support دستگاه های ورودی: Windows-compatible keyboard, mouse, controller کارت گرافیک های سری HD 7000، ۲۰۰ و ۳۰۰ کمپانی AMD و کارت های سری GTX 500, 600, 700, 900 و Titan از کمپانی NVIDIA به طور رسمی پشتیبانی می شوند. نسخه های لپ تاپ این کارت ها ( + سری ۸۰۰ انویدیا) نیز با بازی هم خوانی دارند اما پشتیبانی رسمی از آن ها صورت نمی گیرد. گزینه های گرافیکی و قابلیت بنچمارک گیری بازی عنوان Division دارای یک سیستم بنچمارک گیری درونی است که تست های انجام شده با کمک آن صورت گرفته است. در تصاویر زیر می توانید گزینه های گرافیکی بازی را مشاهده کنید. در تست های صورت گرفته، حداکثر کیفیت (ULTRA) مدنظر گرفته شده و VSYNC غیرفعال است. تکنولوژی های گرافیکی و انحصاری PC عنوان The Division بر روی تمامی پلتفرم ها زیباست. اما زیبایی این بازی بر روی پلتفرم PC با تنظیماتی در حد Ultra و فراتر از آن و با کمک فناوری ها که بر روی هیچ پلتفرم دیگری نخواهید یافت، چندین برابر می شود.. ویژگی هایی مانند سایه زنی با تکنیک +HBAO، سایه های Percentage Closer Soft یا PCSS و سایه های Hybrid Frustum Traced یا HFTS. فناوری Ambient Occlusion قبل از توضیح موارد ذکر شده در بالا، اشاره ای میکنیم به کلیت فناوری Ambient Occlusion. این تکنولوژی، به محل برخورد دو یا چند سطح با یکدیگر یا در محلی که یک یا چند شیء مانع رسیدن نور به عناصر محیط می شوند، سایه اضافه می کند. اگر این مورد در بازی ها استفاده نشود یا نمونه های بی کیفیت از آن استفاده گردد، سطوح جنبه ی واقع گرایانه ی خود را از دست داده و به صورت دو بعدی و شناور بر روی هوا به نظر می رسند. عنوان The Division به دارندگان رایانه های شخصی اجازه ی استفاده از ۶ نوع AO را می دهد. در تصویر زیر می توانید تاثیر +HBAO را که در انحصار انویدیا می باشد، در محل برخورد اشیاء مختلف مشاهده کنید. NVIDIA HBAO Plus OFF NVIDIA HBAO Plus ON تأثیر بر کارایی: با این که این تکنولوژی به بهبود کیفیت کلی بازی کمک شایانی می کند، تأثیر آن بر روی فریم ریت بسیار کم است. تفاوت فریم ریت بین گزینه ی low تا Ultra بین ۱ تا ۳ می باشد. +HBAO نیز حدود ۴ تا ۵ فریم بر ثانیه قدرت می طلبد. فناوری Contact Shadows اگر مورد قبلی را خوانده باشید، ممکن است برای شما سوال شود که اگر AO به محل برخورد اشیاء سایه می افزاید، پس Contact Shadows یا سایه ی حاصل از تماس برای چیست؟ برای پاسخ به این سوال باید موردی را در مورد انواع نورپردازی بدانید. می توان انواع نورپردازی در بازی ها را به دو دسته تقسیم کرد. Global Illumination که کلیت نورپردازی را تعیین می کند. این مورد به خودی خود هیچ گونه سایه ای ایجاد نمی کند. بنابراین برای نمایش سایه ی حاصل از آن، به AO نیاز است. نوع دیگر نورپردازی مربوط به اشعه ی خورشید، ماه، چراغ های راهنما و… می باشد که Contact Shadow در اینجا وارد عمل می شود و از نور این منابع متغیر، سایه های چشم نوازی ایجاد می کند. سه نوع Contact Shadow در عنوان The Division در نظر گرفته شده است که در تصاویر زیر می توانید تأثیر فعال بودن همزمان این مورد و NVIDIA HFTS را مشاهده کنید. Contact Shadows OFF Contact Shadows ON تأثیر بر کارایی: این مورد از تکنولوژی هایی است که برای بهره بردن از آن باید بهای آن را بپردازید. تأثیر آن بر کارایی نسبتا چشم گیر (حدود ۶ فریم بر ثانیه) و بر خلاف AO، تشخیص آن برای برخی افراد مشکل است. بنابراین اگر در اجرای بازی مشکل دارید این مورد را به کلی خاموش کنید. فناوری NVIDIA PCSS & HFTS The Division نوع جدیدی از سایه که در انحصار سری GTX 900 انویدیا می باشد را معرفی می کند. این فناوری و فناوری PCSS باعث می شوند سایه ها هر چه بیشتر شبیه به واقعیت شده و رفتار آن ها نسبت به تغییرات محیطی، طبیعی تر شود. برای درک بهتر این فناوری ها و مقایسه ی آن ها با سایه های رایج در سایر پلتفرم ها، مختصر توضیحی ارائه می دهیم. اگر به سایه ی خود و سایر اشیاء در دنیای واقعی توجه کرده باشید، میزان سیاهی سایه، در بعضی نقاط با نقاط دیگر تفاوت دارد. به این صورت که هر چه قدر جسم به سطحی که سایه بر روی آن تشکیل می شود نزدیک تر باشد، سایه پر رنگ تر است. به همین صورت اگر جسم یا بخشی از آن از سطح دور باشد، سایه ی کمرنگ تری تشکیل می شود. هم چنین در دنیای واقعی هیچ گاه شاهد لبه های یکنواخت و کامل و یا پله پله برای سایه ها نیستیم. اطراف هر سایه کمرنگ می شود تا به طور کلی محو گردد (که به نیم سایه مشهور است.) این مسئله در سایه های عادی در انجین های بازی سازی به صورت پیش فرض تعریف نمی شود چون سنگینی بیش از حد آن، اجازه ی اجرای آن را بر روی کنسول های بازی کنونی و بیشتر رایانه های شخصی را نمی دهد. اما قدرت کارت گرافیک های کنونی (که در برخی موارد با سایه های عادی نرخ فریم های بالای ۶۰ ارائه می دهند) اجازه ی استفاده از این مورد را می دهد تا صنعت بازی سازی بدون هیچ مانعی و بدون توجه به محدودیت ها، به پیشرفت خود ادامه دهد. لازم به ذکر است که NVIDIA HFTS طی کنفرانس GDC به عنوان برترین تکنیک سایه زنی حال حاضر انتخاب شد. برای اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید. در تصویر زیر می توانید سایه های مرسوم و این دو نوع سایه را مقایسه کنید. NVIDIA HFTS NVIDIA PCSS Normal Common Shadows تأثیر بر کارایی: در بالا به این مسئله اشاره و شد و نیازی به توضیح مجدد نیست. فناوری های ذکر شده بسته به محیطی که در آن خواهید بود سنگین بوده و قابل اجرا بر روی هر دستگاهی نیستند. اگر در اجرای بازی مشکل دارید، از سایه های High یا Low استفاده کنید. کارایی کارت های گرافیک مختلف در تفکیک پذیری های گوناگون قبل از مشاهده ی نتایج ذکر چندین مطلب خالی از لطف نیست. همان طور که می دانید سایر قطعات سیستم نیز در میزان کارایی ارائه شده توسط کارت گرافیک موثر هستند. در تست های صورت گرفته، سیستم های فوق العاده قدرتمندی به کار گرفته می شوند تا کارت گرافیک با آزادی کامل حداکثر توان خود را ارائه دهد. بنابراین امکان اختلاف در نتایج ذکر شده با نتایج مشاهده شده توسط شما وجود دارد. سیستم به کار رفته در این تست شامل یک پردازنده هشت هسته ای Intel Core i7-5960X Extreme Edition است که بر روی مادربوردی با چیپ ست X99 سوار شده است. درایور به کار رفته برای این تست ها ۳۶۴٫۴۷ از انویدیا و ۱۶٫۲٫۱ از AMD می باشد. در رزولوشن Full HD با دقت تصویر FULL HD شاهد اتفاقات جالبی هستیم. مانند اکثر مواقع، پرچمداران انویدیا از رقیب خود جلوتر هستند. GTX 980 با وجود این که بر روی کاغذ ضعیف تر از ۳۹۰X است، پیشتاز است. عجیب است که GTX 970 از R9 290 ضعیف تر عمل کرده است. این جزء معدود مواردی است که GTX 980 برتری قابل توجهی نسبت به GTX 970 دارد، همچنان شاهد پیشتازی مبارز قدیمی انویدیا یعنی GTX 780 Ti هستیم که از ۳۸۰X شرکت AMD بهتر عمل می کند. و در نهایت ارائه ی فریم ریت ۳۵ توسط GTX 950 بر روی حداکثر تنظیمات که برای یک کارت گرافیک ۱۵۰ دلاری قابل تحسین است. در نهایت شاهد افول غم انگیز قدرت GTX 770 که زمانی پادشاهی می کرد هستیم. در رزولوشن ۱۴۴۰×۲۵۶۰ با تفکیک پذیری WQHD یا همان Wide Quad HD شاهد تغییر مکان کارت خاصی نیستیم. تنها نکته قابل توجه، اختلاف کاهش فریم بین کارت های انویدیا و AMD است. در اکثر سناریوها، کارت های کمپانی AMD کاهش کارایی کمتری نسبت به رقیب خود نشان می دهند که احتمال زیاد به خاطر حافظه ی بیشتر یا قدرتمند تر است. اما عکس این قضیه نیز در برخی مواقع صادق است. مواردی هست که کارت های AMD با وجود داشتن حافظه ی بیشتر از رقیب خود عقب مانده اند. دلیل این امر معماری خاص کارت گرافیک های انویدیا است که بارها ثابت کرده اند که کیفیت از کمیت مهم تر است. در رزولوشن Ultra HD به دقت تصویر ۴K که می رسیم، معادلات اندکی تغییر می کنند. ۳۸۰X از GTX 970 و GTX 780Ti جلوتر رفته و ۳۷۰ چهار گیگابایتی از GTX 950 بهتر عمل می کند. اما افسوس که هیچ کس هیچ حاضر نیست عنوان Division را با ۲۰ یا ۸ فریم بر ثانیه بازی کند! میزان مصرف حافظه گرافیکی در ۴ GPU قدرتمند و مشهور The Division از آن عناوینی است که تشنه ی حافظه گرافیکی بیشتر است. بازی دائما در حال پر و خالی کردن حافظه گرافیکی شماست. همان طور که در تصاویر مشخص است، حافظه گرافیکی یک کارت دو گیگابایتی دائما پر خواهد بود. کارت های سه گیگابایتی در رزولوشن FULL HD اندکی فضای خالی خواهند داشت. با مشاهده عملکرد کارت های چهارگیگابایتی متوجه می شویم که این عنوان می تواند با حافظه های کمتر نیز کنار آید اما از اندکی فضای اضافی استقبال می کند. با مقایسه این جدول و جدول های تست فریم ریت می توان علت کاهش کارایی ناگهانی GTX 970 را نیز تشخیص داد. این کارت برای رزولوشن FULL HD بهترین انتخاب است. اما زمانی که به فراتر از FULL HD فکر کنید، دقیقا زمانی که بازی بیش از ۳٫۵ گیگ حافظه نیاز دارد، مشکل آغاز می شود. همان طور که گفتیم Division از هر حافظه ای به نحو احسن استفاده می کند. اما اگر حافظه بیشتری ببیند در استفاده از آن دریغ نمی کند. کارت GTX 970 نشان می دهد که ۴ گیگابایت حافظه دارد و بازی آن بهره می برد. اما ۰٫۵ گیگابایت از این حافظه سرعت کمتری دارد. بنابراین به صورت ناگهانی کارایی کارت کاهش می یابد. شاید اگر کارت این ۰٫۵ را نداشت بهتر از وضعیت فعلی خود عمل می کرد. به هر صورت GTX 970 کارتی نیست که برای رزولوشن های فراتر از FHD از آن استفاده شود. حتی با ۴ گیگابایت حافظه کامل. میزان استفاده از حافظه ی گرافیکی یا VRAM میزان مصرف دقیق حافظه گرافیکی برای GTX Titan X با مشاهده ی نمودار بالا می توان گفت که در ۱۹۲۰×۱۰۸۰ بین ۲ تا ۳ گیگابایت حافظه عالی خواهد بود. در ۲۵۶۰×۱۴۴۰ باید به ۳ تا ۴ گیگابایت حافظه فکر کنید و برای دقت تصویر ۴K حداقل به ۴٫۵ تا ۵ گیگابایت حافظه نیازمندید. در این مقاله از مطالب وب سایت های Nvidia و Guru3D نیز استفاده شده و در انجمن گیمفا نیز تهیه شده است. نویسندگان: رسول نوری – امیرحاجی زاده
شنبه ، ۲۲اسفند۱۳۹۴
[مشاهده متن کامل خبر]
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: گیمفا]
[مشاهده در: www.gamefa.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]
صفحات پیشنهادی
The Division – محیط در نظر گرفته شده برای سومین محتوای دانلودی جزیره آزادی است
طبق یک تصویر تبلیغاتی که برای بازیThe Division منتشر شده است به نظر می رسد که یوبی سافت برای سومین محتوای دانلودی عنوان نامبرده جزیره آزادی را به عنوان محیطآن انتخاب کردهاست شرکت یوبی سافت به عنوان ناشربازیThe Division اطلاعاتی را در رابطه با محتویات دانلودی بعد از عرضه اعلامبازی The Division رکورد شکست
بازی The Division رکورد شکست بازی The Division رکورد فروش دیجیتالی و فیزیکی بازیهای یوبی سافت در روز اول را شکست مجله دیجی کالا - مجید نوردوست شرکت یوبی سافت Ubisoft به این موضوع اشاره کرد که بازی The Division رکورد فروش بازیهای این شرکت در روز اول را شکسته و مشخص شده کهپس از گذشت 24 ساعت از انتشار رسمی، بازی The Division رکوردساز شد
با توجه به استقبال بسیار عالی از بازی The Division کمپانی Ubisoft انتظار داشت پس از عرضه نیز این بازی مورد توجه تعداد زیادی از کاربران قرار بگیرد اکنون با گذشت یک روز از عرضه این بازی مشخص شده است که این انتظارات Ubisoft بی جا نبوده است این کمپانی امروز اعلام کرد که بازی Theبا نقدهای Tom Clancys The Division همراه باشید ( آپدیت 1 : متا 93 )
Tom Clancy s The Division بی شک یکی از عناوین بزرگ و پرسروصدای سال جاری می باشد که سرانجام عرضه شده است اما به مانند عنوان Destiny این بازی به اتصال کامل به اینترنت نیاز دارد و تجربه پویا بازی تنها در گرو وجود گیمرها در بازی است به همین دلیل با درخواست Ubisoft نقدهای بازی پس ابررسی نفر به نفر بازیکنان تراکتورسازی در دیدار با پرسپولیس
طرفداری- تیم تراکتورسازی در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف پرسپولیس رفت و طی یک دیدار حساس و پرتنش مقابل این تیم به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت تراکتوری ها که پس از دو بازی سخت مقابل الجزیره و کسب دو برد مقابل این تیم با روحیه ای بالا و البته بدکرسی ترویجی «بررسی راهکارهای مبارزه با روسپی گری» برگزار شد
یک عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت فقر زیاده خواهی اعتیاد فرار از خانه بستن راه بازگشت به روی افراد دچار انحراف و فقدان مراکز حمایتی از عوامل مؤثر در روسپی گری هستند به گزارش خبرگزاری مهر گروه مطالعات زن و خانواده موسسه آموزش عالی حوزوی حکمت وابسته به پژوهبررسی انتشار اوراق اجاره روی دارایی طلبکاران
کمیته فقهی سازمان بورس در آخرین جلسه خود در سال 94 موضوع انتشار اوراق اجاره روی دارایی طلبکاران را در دستور کار قرار داد و مصوبه آن را اعلام کرد به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سنا مجید پیره کارشناس مالی اسلامی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت بنا بر مصوبه کمیته فقهی سازمان بوبررسی درآمدهای حاصل از فروش سربازی
جرایم ناشی از دیرکرد در پرداخت جرایم راهنمایی و رانندگی در صورت تسویه صورتحساب جریمه تا پایان سال 1395 بخشیده می شود به گزارش تنگستان نما به نقل از خانه ملت عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1395 کل کشور در مجلس شورای اسلامی گفت جرایم ناشی از دیرکرد در پرداخت جرایم رگزینه اعدام نباید پرونده زنجانی را مسکوت کند/ 90 درصد اتهامات زنجانی معطوف به عوامل پشت پرده است/اختصاصی/وکیل
گزینه اعدام نباید پرونده زنجانی را مسکوت کند 90 درصد اتهامات زنجانی معطوف به عوامل پشت پرده است صبح دنا اختصاصی وکیل شرکت نفت بعد از ابلاغ حکم مطرح کرد تنها راه خلاصی بابک زنجانی از اعدام چیست مهدوی وکیل شرکت نفت در گفت وگو با خبرنگاران در رابطه با ابلاغ حکم اعدام بابک زنجانمشکلات 140 واحد تولیدی در فارس بررسی و رفع شده است
استاندار فارس گفت در چند ماه گذشته مسائل و مشکلات 140 واحد تولیدی صنعتی و خدماتی بررسی و رفع شده است و موانع پیش روی 90 واحد دیگر در حال بررسی است به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس مهندس سید محمد علی افشانی در حاشیه جلسه کمیته رفع موانع تولید استان-
گوناگون
پربازدیدترینها