تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شمار قطره هاى آبها و ستارگان آسمان و ذرات گردوغبار پراكنده در هوا وحركت مورچه برسنگ ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819488999




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اوباما اوضاع داخلی آمریکا را سامان دهد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که عربستان از خباثت های خود در منطقه و حمایت از تروریستها دست بردارد ، صلح واقعی در منطقه ایجاد می شود و نیازی به صلح سرد نیست.
اسماعیل کوثری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در پاسخ به تازه ترین موضع گیری اوباما در خصوص رابطه ایران و عربستان در منطقه که دو کشور را دعوت به برقراری ترتیبات صلح سرد کرده است افزود: اوباما تصور می کند که هنوز جایگاه آمریکا در جهان همانند زمان جنگ جهانی دوم است و مانند آن دوران می تواند اینگونه مسائل را برای کشورهای مستقل مطرح و برقرار کند.
نماینده مردم تهران با بیان اینکه اوباما به جای تعیین خط مشی برای کشورهای مستقل، بهتر است اوضاع داخلی خود را سامان دهد اظهار داشت:جمهوری اسلامی ایران می داند که چگونه مسائل سیاسی خود را در منطقه پیگیری و حل و فصل کند.
کوثری افزود: سیاستهای جمهوری اسلامی ایران براساس سیاستهای کلان کشور که توسط شورای عالی امنیت ملی و مقام معظم رهبری تعیین می شود ، مشخص شده و اوباما بهتر است به مسائل و مشکلات داخلی آمریکا بپردازد.
نماینده مردم تهران با اشاره به تبعات برقراری صلح سرد اضافه کرد: مطرح شدن مسئله صلح سرد برای این است که نشان دهند همواره مسائل مناقشه برانگیز، بین ایران و عربستان مطرح است.
وی با بیان اینکه پس از جنگ جهانی دوم ...
[ مشاهده متن کامل خبر اوباما اوضاع داخلی آمریکا را سامان دهد در واحد مرکزی خبر ]

شنبه ، ۲۲اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن