تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820343566




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار روسیه درباره جلوگیری از مشارکت کُردهای سوری در ژنو3


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نیوز: وزیر امور خارجه روسیه هشدار داد که جلوگیری از مشارکت کُردهای سوری در مذاکرات ژنو 3 خطراتی را به همراه خواهد داشت و زمینه را برای تجزیه سوریه فراهم می کند.
به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سرگی لاوروف در کنفرانس خبری مشترک با وانگ یی همتای چینی خود پس از مذاکرات در مسکو گفت: جلوگیری از مشارکت کُردهای سوریه در مذاکرات آتی ژنو بیانگر ضعف جامعه جهانی است .
لاوروف اظهار داشت: مسکو همچنان بر لزوم مشارکت دادن کُردها در مذاکرات از همان ابتدای مذاکرات و نَه مرحله دوم مذاکرات تأکید می کند.
لاوروف گفت: ترکیه تنها کشوری است که از مشارکت کُردها در مذاکرات ژنو جلوگیری می کند و دیگر کشورهای عضو گروه حمایت از سوریه از مشارکت کُردها در مذاکرات حمایت می کنند.
وزیر امور خارجه روسیه گفت: امروز کُردها متحدان ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش و جبهه النصره به فرماندهی مشترک آمریکا و فدراسیون روسیه شده و توانسته اند که قدرت جنگ میدانی خود را افزایش دهند لذا آغاز مذاکرات ژنو بدون مشارکت دادن کُردها بیانگر ضعف جامعه جهانی است.
لاوروف خاطرنشان کرد: آنهایی که از مشارکت کُردها در مذاکرات جلوگیری می کنند، باید مسؤولیت تبعات بسیار نگران کنندۀ این کار خود را بپذیرند زیرا با این کار آب در آسیاب کسانی که کُردها را به استقلال طلبی تحریک می کنند، می ریزند.
به گزارش ...
[ مشاهده متن کامل خبر هشدار روسیه درباره جلوگیری از مشارکت کُردهای سوری در ژنو3 در خبرگزاری برنا ]

شنبه ، ۲۲اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نیوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن