تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818862535




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مبلغ سلفی مسؤول جذب عناصر انگلیسی داعش


واضح آرشیو وب فارسی:شیعه نیوز: یکی از مبلغان سلفی تبعید شده از انگلیس، جوانان انگلیسی را برای نبرد در صفوف گروه تروریستی داعش جذب می کند.
به گزارش«شیعه نیوز»، روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف نوشت که یک مبلغ سلفی جذب اتباع انگلیس برای گروه تروریستی داعش را برعهده دارد.
دیلی تلگراف روز جمعه در مطلبی به قلم «جوزی انسور» و «راف سانچز» نوشت: عمر بکری محمد از مبلغان سلفی تبعید شده از انگلیس، جوانان انگلیسی را برای نبرد در صفوف گروه تروریستی داعش جذب می کند.
این روزنامه افزود: براساس یکی از بزرگ ترین اسناد اطلاعاتی مربوط به تروریسم، عناصری که می خواهند به گروه تروریستی داعش ملحق شوند، عمر بکری محمد را که در سال ۲۰۰۵ میلادی از انگلیس اخراج شد، کفیل خود کرده اند.
این سند به افرادی اشاره می کند که معلوم نبوده که در سوریه می جنگند. از جمله آن ها، مردی است که در جریان آشوب های شهر لندن دستگیر شد.
این سند نشان می دهد که چهار جنگجوی انگلیسی داعش از شهر کاردیف در ولز، عمر بکری محمد را کفیل خود کرده اند.
داعش ساخته و پرداخته سرویسهای اطلاعاتی و جاسوسی آمریکایی و اسرائیلی است و تفکرات آن برخاسته از وهابیت است؛ «ابوبکر بغدادی» سرکرده اصلی گروه تروریستی داعش در دوران حضور اشغالگران آمریکایی در عراق، در زندان بوکا در اختیار آمریکایی ها ...
[ مشاهده متن کامل خبر مبلغ سلفی مسؤول جذب عناصر انگلیسی داعش در سایت خبری تحلیلی شیعه نیوز ]
مبلغ سلفی مسؤول جذب عناصر انگلیسی داعش






شنبه ، ۲۲اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شیعه نیوز]
[مشاهده در: www.shia-news.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن