تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819720753




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم در انتخابات به گفتمان مشترک مجلس و دولت رای دادند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مردم در انتخابات به گفتمان مشترک مجلس و دولت رای دادند
یک عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه مردم به گفتمان مشترک بین دولت و مجلس رای دادند گفت که احتمالا انتظار عمومی این است که مجلس دهم ارتباطات وسیعی با دولت یازدهم برای حل مشکلات داشته باشد.
کد خبر: ۵۷۴۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳ - 11 March 2016


یک عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه مردم به گفتمان مشترک بین دولت و مجلس رای دادند گفت که احتمالا انتظار عمومی این است که مجلس دهم ارتباطات وسیعی با دولت یازدهم برای حل مشکلات داشته باشد.

جواد جهانگیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا) اظهار کرد: به گمان من ترکیب کلی مجلس دهم نشان می‌دهد که بیشتر متعادلین رای آوردند من فضای مجلس بعدی را نسبت به مجلس نهم در حوزه سیاسی خیلی تند نمی بینم و پیش‌بینی می‌کنم مناقشات سیاسی در آن هم چندان تند نباشد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره مسئولیت‌های مجلس دهم خاطرنشان کرد: اگر مجلس دهم همه توانش را برای این مطالبات بگذارد مسئولیت بزرگی در پیش دارد و با ترکیبی که شکل گرفته احتمال می‌دهم مجلس آینده به سمت تلاش برای ایجاد بستر مناسب جهت پاسخگویی به مطالبات اقتصادی مردم پیش برود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات مربوط به اشتغال در کشور اضافه کرد: در این راستا همه باید به مجلس دهم کمک کنند. ضمنا با توجه به اینکه سال آینده سال پایانی دولت خواهد بود طبیعی است که بخشی از انرژی دولت معطوف به انتخابات است اما دولت و مجلس حداقل می‌توانند یک سال طلایی با یکدیگر بگذارند و به ایفای مسئولیت های مهم کمک کنند.

جهانگیرزاده هم‌چنین نسبت به پرهیز از جنجال های سیاسی در مجلس آینده و حرکت در جهت حل مشکلات ابراز امیدواری کرد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره تاثیر عملکرد دولت یازدهم در ترکیب مجلس دهم نیز گفت:‌ این امر در بخشی ازانتخابات موثر بود. مثلا این موضوع در حوزه تهران کاملا اثرگذار بوده و در برخی شهرستان ها هم چنین فضایی را می‌بینیم، حداقل این است که این موضوع در ترکیب کلی مجلس خیلی نقش ایفا کرده است.

وی ادامه داد: به اعتقاد من مردم در این انتخابات به گفتمان مشترک مجلس و دولت رای دادند احتمالا انتظار عمومی این است که مجلس دهم با دولت یازدهم ارتباطات وسیعی برای حل مشکلات داشته باشد.

این نماینده اصولگرای مجلس با اشاره به سابقه سه دوره نمایندگی خود در مجلس تصریح کرد: در این ادوار گاهی مجلس خیلی به دولتها نزدیک شده و گاهی خیلی از آن‌ها فاصله گرفته است اما آنچه در این دوری و نزدیکی ها فراموش شده تلاش برای رفع مشکلات بوده است.

وی در پایان گفت: طبیعتا اینکه مجلس مشکلات را به گردن دولت و دولت مشکلات را به گردن مجلس بیاندازد مشکلی را حل نمی‌کند بلکه شرایط را غامض‌تر و پیچیده‌تر خواهد کرد و ما امیدواریم این الگو در مجلس دهم تکرار نشود.























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن