محبوبترینها
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
سیگنال در ترید چیست؟ بررسی انواع سیگنال در ترید
بهترین هدیه تولد برای متولدین زمستان: هدیههای کاربردی برای روزهای سرد
در خرید پارچه برزنتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1827213557
می دانستم فلسطینی همیشه مظلوم بوده است/ سینمای ایران مانکن نمی خواهد
واضح آرشیو وب فارسی:رویکرد: علی نصیریان گفت: برخی از من انتقاد کردند که چرا در یک فیلم سیاسی بازی کردم با این که فیلم «شکارچی شنبه» جنبه سیاسی داشت اما برای من مهم متن بود زیرا می دانستم فلسطینی همیشه مظلوم بوده است ضمن اینکه نقش برایم بسیار جذاب بود.به گزارش گروه فرهنگ رویکرد، علی نصیریان بازیگر سینمای ایران گفت: مردم همیشه از سال های بسیار دور و تا به امروز حامی کارهای هنری بودند و هستند. چند روزی به آخر سال نمانده است و با توجه به اینکه به نوروز نزدیک می شویم می خواهم عید نوروز را به همه هم میهمان عزیز تبریک بگویم. وی درباره ماندگاری اش در عرصه بازیگری گفت: آنچه که در مورد خودم صادقانه می توانم بگویم صمیمیت و صداقتی بود که در آمدن به این عرصه وجود داشت درحالیکه امروز آن خواست وطلب ها تغییر کرده است. نصیریان گفت: من با دیدن تعزیه در کودکی و جوانی شیفته نمایش شدم و انگیزه پیدا کردم ضمن اینکه در نمایش های روحوضی و تعزیه شهرت و پول وجود نداشت به همین دلیل این علاقه در من زنده شد و موجب شد تا به این سمت و سو رفتم و دلسپرده نمایش شدم و با صداقت آنرا دنبال کردیم. بازیگر سریال «شهرزاد» ادامه داد: بعد از این همه سال فعالیت در این عرصه هنوز هم همان حس و اضطراب های اولیه را دارم. وقتی وارد کلاس های تئاتر شدم یادم می آید در آن زمان کارگردانی تئاتر و سینما نبود در سال ۱۳۳۱ تنها یک کتاب تئاتر داشتیم. وی با بیان اینکه بازیگری عشق زندگی اش بوده است گفت: وقتی می دیدم بازیگر روبروی مردم قرار می گیرد و با آنها صحبت می کند برایم بسیار جذاب بود و هنوز هم برایم لذت بخش است. نصیریان ادامه داد: هیچ وقت فکر نکردم که برای بازیگری ام چه چیزی پیش خواهد آمد. برای من نقش و کمدی ، منفی ، مثبت و منفی بودنش مهم نبود و به آن فکر نمی کردم و تنها به متن و شخصیتی که به من واگذر می شد فکر می کردم و بیشتر به پیچیدگی نقش فکر می کردم و کلنجار رفتن با نقش برایم جذابیت داشت. وی خاطرنشان کرد: برخی از من انتقاد کردند که چرا در یک فیلم سیاسی بازی کردم با این که فیلم «شکارچی شنبه» جنبه سیاسی داشت اما برای من مهم متن بود زیرا می دانستم فلسطینی همیشه مظلوم بوده است ضمن اینکه نقش برایم بسیار جذاب بود و کارگردان درست بودن مباحث متن را برایم اثبات کرد. نصیریان خاطرنشان کرد: در جامعه غربی یک سری معیارهایی وجود دارد که جامعه ما آنرا قبول ندارد همانطور که من در مورد نقش هایم هیچ وقت الگو نداشتم. در سریال شهرزاد هم به فتحی گفتم ای کاش این نقش پیرمرد خنضر پنذری هدایت نوشته می شد. در بازیگری هیچ وقت دوست نداشتم الگو بگیریم و زیرا می خواستم همه چیز ایرانی باشد به همین دلیل هم همه نقش هایم را خودم خلق کردم. وی ادامه داد: یکی از درس ها در بازیگری این است که بازیگر با پارتنر خود زندگی کند. در موارد بود که بازیگران من را اذیت می کردند اما من تحمل می کردم. نصریان در مورد لحجه در نقش ها نیز گفت: من در فیلم هایم زیاد نقشی نداشتم که لحجه داشته باشد به جز چند مورد خاص. به عنوان مثال، علی حاتمی دوست داشت لحجه را باید دوبلور بگوید زیرا معتقد بود چیز جدیدی خلق می شود اما به نظر من خود بازیگر می گفت بهتر بود. وی با بیان اینکه فرهاد آییش را دوست دارد خاطرنشان کرد: یادم می آید روزی فرهاد آییش به من زنگ زد و گفت دوست دارم در تئاتر با شما کار کنم. که در نهایت آن نمایش را در آمریکا و آلمان اجرا کردیم و باهم به ایران برگشتیم و در تئاترشهر اولین اجرا را رفتیم. نصیریان ادامه داد: حتی در مورد نقش هایی که دوست نداشتم با شیفتگی ایفا می کردم اما برایم لذت بخش نبود. در هنر کار خلاقه و صداقت بسیار مهم است . چند نمایشنامه نوشتم که بسیار ساده بود اما چون صادقانه نوشته شده بود جذاب بود. وی در مورد موفقیت نیز گفت: موفقیت نسبی است آنچه مهم است اینکه ظرفیت موفقیت و شکست را داشته باشیم و من ظرفیت شکست را دارم. میخواهم به جوان ها بگویم اگر چندبار زمین خوردید نترسید پشتکار داشته باشید و ادامه دهید. بازیگر آقای هالو ادامه داد: علاقه و عشق به بازیگری جای خود را دارد اما بخشی از کار هنر تمرین است. در کشورهای دیگر هر بازیگری در مدت زمانی که کار ندارد به کارگاه می رود و متدهای جدید یاد می گیرد. باید توجه داشت که در این عرصه صورت زیبا کارساز نیست و سینما مانکن نمی خواهد و مخاطب وقتی بازیگر را می بیند باید آنرا قبول کند. نصیریان در بازیگری تیپ را می شکند در ادامه شادمهر راستین منتقد سینما گفت: رسیدن به جایگاهی مثل علی نصیریان خیلی کم پیش می آید. از تئاتر به سینما آمدن و اینکه اولین برنامه تاترهای سینمایی را اجرا کردن و بعد سریال های تلویزیونی برای بازیگر کم پیش می آید. وی خطاب به علی نصیریان ادامه داد: شما علاقمند به چالش در بازی ها هستید همانطور که در بازیگری تیپ را می شکنید مثل آقای هالو. شما درواقع منش بازیگری را برای فرهنگ سینمایی کشور ارائه دادید. می خواهیم بدانیم که چطور به اینجا رسیدید؟ شما به راحتی می توانید همه را به خود جذب کنید و این امر بسیار مهمی از خصوصیات یک بازیگر است. راستین خاطرنشان کرد: علی نصیریان بستری دارد که اجازه می دهد دیگر بازیگران هم بتوانند شخصیت های خود را خلق کنند. هنوز روحیه بازی گوشی در کار در من وجود دارد محمود کلاری که در بخش دوم میهمان برنامه بود گفت: من معتقدم آن چراکه آدم واقعا می خواهد را باید بدست آورد. با خودم قرار نگذاشته بودم که فیلمبردار سینما شوم زیرا در ابتدا سراغ عکاسی رفته بودم که من را با خود همراه کرد و وقت زیادی برای آن گذاشتم. وی ادامه داد: در ۲۲ سالگی با کاوه گلستان و کامبیز درم بخش آشنا شدم و این دوستان به من کمک کردند تا عکس هایم را توانستم در روزنامه ها و مجلات چاپ کنم. در موزه هنرهای معاصر نمایشگاهی با عنوان «حکایت تنهایی آدم» داشتم که با جوزانی آشنا شدم که سر فیلم کوتاهی با او به عنوان عکاس کار کردم و او به من گفت می خواهی وارد کار فیلمبرداری شوی و از همان زمان وارد این عرصه شدم. وی ادامه داد: البته باید یادآور شوم که تورج منصوری هم به من کمک های زیادی کرد. این فیلمبردار سینمای ایران گفت: با گروه های خارجی زیادی کار کردم از جمله گذشته اصغر فرهادی وقتی از مناسبات کاری در ایران برایشان صحبت می کردم بسیار غبطه می خوردند.در ایران کار گرم تر و صمیمی تر است. کلاری درباره فیلمبرداری دیجیتال نیز گفت: شاید اوایل ورود هندی کم های دیجیتال بود که یکی از کارگردان ها با من تماس گرفت برای ساخت فیلمی با هندی کم صحبت کرد و وقتی فکر کردم خیلی خوشم آمد . وی ادامه داد: روحیه بازی گوشی همیشه در من وجود داشته است و همین موجب نوآوری و شیوه های جدید فیلمبرداری در من شده است. این شکل از پردازش زیبایی به واسطه ساختار و بنیادش با نسل جدیدتر آمد . یعنی ما فیلم ها را در سینما می دیدیم اما نسل جوان در منزل با تلویزیون می بینند. کلاری همچنین گفت: اگرچه با دیجیتال نمی توانیم به اندازه نگاتیو راحت باشیم اما باید خودمان را به خصوصیات کاربردی آن عادت دهیم. در دنیا محدودیت نگاتیور برای فیلم وجود ندارد درحالیکه در ایران محدودیت وجود داشت و نگاتیوها از بین می رفت. وی ادامه داد: فیلم «سرب» را همزمان با موشک باران تهران فیلمبرداری می کردیم . در حدود ۳۰ حلقه فیلمبرداری کردیم بدون اینکه آنها را ببینم و فوری داخل یخچال می گذاشتم تا از بین نرود اما با دیجیتال دیگر چنین مشکلاتی وجود ندارد. کلاری گفت: فیلمنامه برایم بسیار مهم است و فیلمنامه ها را با دقت می خوانم ضمن اینکه من را درگیر می کند که باید چه کاری بر روی آن انجام دهم.
جمعه ، ۲۱اسفند۱۳۹۴
[مشاهده متن کامل خبر]
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: رویکرد]
[مشاهده در: www.rooykard.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]
صفحات پیشنهادی
علی نصیریان: در عرصه بازیگری صورت زیبا کارساز نیست / سینمای ایران مانکن نمی خواهد
برنامه سینمای ایران شب گذشته 20 اسفندماه میزبان علی نصریان بازیگر و محمود کلاری فیلمبردار سینمای ایران با اجرای علیرضا شجاع نوری بود به گزارش خبرگزاری برنا علی نصیریان بازیگر سینمای ایران گفت مردم همیشه از سال های بسیار دور و تا به امروز حامی کارهای هنری بودند و هستند چند روزیسینمای ایران مانکن نمی خواهد
علی نصیریان سینمای ایران مانکن نمی خواهد برنامه سینمای ایران شب گذشته 20 اسفندماه میزبان علی نصریان بازیگر و محمود کلاری فیلمبردار سینمای ایران با اجرای علیرضا شجاع نوری بود ۱۳۹۴ جمعه ۲۱ اسفند ساعت 11 12 به گزارش سرویس فرهنگی پانا علی نصیریان بازیگر سینمای ایران گفت مردم همیشعلی نصیریان: سینما مانکن نمیخواهد
علی نصیریان سینما مانکن نمیخواهد علاقه و عشق به بازیگری جای خود را دارد اما بخشی از کار هنر تمرین است در کشورهای دیگر هر بازیگری در مدت زمانی که کار ندارد به کارگاه میرود و متدهای جدید یاد میگیرد باید توجه داشت که در این عرصه صورت زیبا کارساز نیست و سینما مانکن نمیخواهد وسيمين بانوي سينماي ايران با هنرش همیشه در اوج میماند
سيمين بانوي سينماي ايران با هنرش همیشه در اوج میماند روز نو سیمین سینمای ایران در سال 94 پرحاشیه ترین بازیگر سینمای ایران است هر چند که او نقشی در به وجود آوردن حاشیه ها ندارد اعتراض عده ای از عوامل تندرو در شهر کاشان برای حضور معتمدآریا در این شهر و نمایش چهره او بر صفحه تلوعلی نصیریان: سینما مانکن نمی خواهد
سایت خبری تحلیلی اندیشه ها علی نصیریان گفت در کشورهای دیگر هر بازیگری در مدت زمانی که کار ندارد به کارگاه می رود و متدهای جدید یاد می گیرد باید توجه داشت که در این عرصه صورت زیبا کارساز نیست و سینما مانکن نمی خواهد و مخاطب وقتی بازیگر را می بیند باید آنرا قبول کند سایت خبری تایران نمی خواهد بین گزینه های روسیه و ترکیه یکی را انتخاب کند
کارشناس مسائل بین الملل نوشت واضح است که ایران نمی خواهد بین گزینه ها انتخاب کند ایران مایل است با هر دو همسایه بزرگ خود یعنی روسیه و ترکیه روابط فعالی داشته باشد و نیز تمایل دارد تا این دو همسایه روابط بهتری با یکدیگر داشته باشند حل مسایل فی مابین مسکو و آنکارا و نزدیک شدن ایعلی نصیریان: سینما مانکن نمیخواهد!
علی نصیریان سینما مانکن نمیخواهد علی نصیریان گفت در کشورهای دیگر هر بازیگری در مدت زمانی که کار ندارد به کارگاه میرود و متدهای جدید یاد می گیرد باید توجه داشت که در این عرصه صورت زیبا کارساز نیست و سینما مانکن نمیخواهد و مخاطب وقتی بازیگر را میبیند باید آنرا قبول کند خبسال ۹۵، سال شکوفایی و رونق اقتصادی ایران خواهدبود/ گام به گام به سمت جذب سرمایه داخلی و خارجی، رونق اقتصادی و
رییس جمهوری در اجتماع بزرگ مردم استان یزد با بیان اینکه دولت یازدهم ارزش پولی ملی ثبات بازار ملی و روند کاهنده تورم را باوجود کاهش شدید و کم سابقه درآمدهای نفتی حفظ نموده اطمینان داد که سال 95 سال شکوفایی و رونق اقتصادی ایران خواهد بود به گزارش پایگاه خبری ۱۵ دی ابرکوه به نقادامه راه مرحوم سلحشور سینمای ایران را جهانی خواهد کرد/ متاسفانه در جامعه هنری دین داری و بصیرت کمرنگ شده است
مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت شرط جهانی شدن سینمای ایران ظهور و حضور سلحشوران دیگری در این عرصه است محسن نصرپور در حاشیه مراسم بزرگداشت مرحوم فرجالله سلحشور در گفتگو با مشهد پیام در خصوص ویژگی بارز شخصیتی این استاد سینما اظهار داشت مرحوم سلحشور دو ویژگی دین داری و بصیرت رعلی نصیریان: سینما مانکن نمی خواهد!
علی نصیریان گفت در کشورهای دیگر هر بازیگری در مدت زمانی که کار ندارد به کارگاه می رود و متدهای جدید یاد می گیرد باید توجه داشت که در این عرصه صورت زیبا کارساز نیست و سینما مانکن نمی خواهد و مخاطب وقتی بازیگر را می بیند باید آنرا قبول کند این بازیگر در ابتدای سخنانش گفت مردم-
گوناگون
پربازدیدترینها