تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819961184




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست فریز نفتی ۲۰ مارس در روسیه برگزار نمی شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: نشست تولید کنندگان بزرگ نفتی برای گفت و گو درباره طرح فریز تولید بعید است روز ۲۰ مارس در روسیه برگزار شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، در حالی که ایران، یکی از اعضای مهم اوپک هنوز نگفته که در طرح فریز نفتی مشارکت خواهد کرد یا نه، منابع آگاه گفتند، نشست تولید کنندگان بزرگ نفتی برای گفت و گو درباره طرح فریز تولید بعید است روز 20 مارس در روسیه برگزار شود.
مقامات اوپک از جمله وزیر نفت نیجریه گفته بودند در این تاریخ نشستی در روسیه برگزار خواهد شد و احتمالا گام بعدی گسترش توافق فریز تولید خواهد بود که ماه گذشته بین کشورهای عربستان، روسیه، ونزوئلا و قطر منعقد شد.
اما به گفته هیئت های نمایندگی کشورها نزد اوپک، بزرگترین مانع بر سر راه این توافق ایران است. تهران می گوید باید از این توافق مستثنی شود زیرا قصد دارد بعد از لغو تحریم های غرب سهم از دست رفته خود از بازار را پس بگیرد. کویت روز سه شنبه گفت، تنها در صورتی به این توافق پایبند خواهد بود که همه تولید کنندگان مهم از جمله ایران هم از آن تبعیت کنند.
یک منبع آگاه از یک تولید کننده عمده نفت گفت: «آنها هنوز بر سر برگزاری نشست به توافق نرسیده اند. چرا اکنون باید وزرا مجددا دیدار کنند؟ ایران می گوید کاری نخواهد کرد...تنها در ...
[ مشاهده متن کامل خبر نشست فریز نفتی ۲۰ مارس در روسیه برگزار نمی شود در خبرگزاری تسنیم ]
نشست فریز نفتی ۲۰ مارس در روسیه برگزار نمی شود






جمعه ، ۲۱اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن