تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چیزى زکاتى است و زکات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819450213




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوجوانان، نیازمند غذای فکری رنگین کمانی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون پژوهشی وزیر: نوجوانان، نیازمند غذای فکری رنگین کمانی هستند معاون پژوهشی وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: نوجوانان، نیازمند غذای فکری رنگین کمانی هستند.
۱۳۹۴ جمعه ۲۱ اسفند ساعت 00:21

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، حجت الاسلام و المسلمین محی الدین بهرام محمدیان تصریح کرد: معلم و مربی با انسانی روبروست که دارای اختیار است و این گونه نیست که مثلا در آهنگری یک قطعه را به گیره می‌بندیم، هیچ تکانی نمی‌ خورد و به هر شکل که دوست داریم آن را در می آوریم. اما در مورد انسان نمی‌شود اینگونه عمل کرد.

وی ادامه داد: اگر بخواهم بگویم امور تربیتی در آینده باید چگونه باشد، باید بگویم امور تربیتی باید بتواند به نیازهای اساسی دانش آموزان متناسب با سلیقه و ذائقه آنها و با نگاه کارشناسی پاسخ دهد و غذای رنگین‌ کمانی فکر درست کند؛ نمی‌ شود به عنوان مثال به همه گفت فقط پرتقال بخورید بلکه باید میوه های متنوعی بچینیم تا هر کس مطابق ذائقه‌ای که دارد از آن استفاده کند؛ البته باید چیدمان هم درست، سالم وکاملا بهداشتی باشد.

وی توصیه کرد: وقتی دانش‌آموزی ورزش را دوست دارد نیاید او را اجبار کنیم که در گروه سرود باشد، یا وقتی که در گروه سرود هست وادار کنیم که نقاشی بکشد، در حقیقت مجموعه این فعالیت‌های هنری، فرهنگی، ورزشی و آموزشی باید از منبع و سرچشمه ای سالم و پاک باشد که بتواند به تمام ذوق‌ها جواب دهد و در عین حال آسیبی به وی نرساند. لذا به تعمیم فعالیت‌های پرورشی در همه لایحه‌های آموزشی معتقدم و نقش مربیان اینجا ‌ برجسته است که بتوانند درست ساماندهی نمایند.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن