تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805275070




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اشتغال، از اصلی ترین دغدغه های جوانان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار فارس: اشتغال، از اصلی ترین دغدغه های جوانان است استاندار فارس گفت: احراب قدرتمند می توانند جایگزین مناسبی برای قوم گرایی و طایفه گرایی باشند و از بروز نزاع های طایفه ای و منطقه ای به ویژه در مواقع برگزاری انتخابات جلوگیری کنند.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۰ اسفند ساعت 19:34

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا فارس، سید محمد علی افشانی، در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان افزود: یکی از دغدغه های ما در ایام انتخابات در استان بروز مشکلات و درگیری بین طوایف مختلف است که اگر احزاب قانونی، فعال و قدرتمند داشته باشیم این دغدغه و نگرانی رفع خواهد شد.
وی ادامه داد: امروز اگر در کشور تصمیم بگیریم که تا 20 سال آینده نهادها و احزاب قدرتمند غیر دولتی در کشور داشته باشیم، بدون شک بسیاری از مشکلاتی که امروز به دلیل نبود احزاب با آن مواجه هستیم، نخواهیم داشت.
استاندار فارس بیان کرد: در بسیاری از کشورهای دنیا، وقتی مساله انتخابات پیش می آید، کاندیداها و نامزدهای انتخابات اعم از انتخابات پارلمانی و یا ریاست جمهوری، اینگونه نیست که افراد یک شبه وارد عرصه شوند بلکه این احزاب هستند که افراد را معرفی می کنند.
افشانی بیان داشت: احزاب نیز افرادی را معرفی می کنند که دارای توانمندی و پیشینه درخشان باشند و اگر قصور، کوتاهی و اشتباهی هم از جانب آن فرد یا افراد سر زد احزاب موظفند در مقابل افکار عمومی پاسخگو باشند.
استاندار فارس، ضمن تاکید بر لزوم توجه به تشکل های مردم نهاد و میدان دادن به آنها گفت: اگر به مردم اعتماد کنیم و کارها و امور را به آنها واگذار کنیم بی شک موفق خواهیم بود در غیر این صورت امکان موفقیت نخواهیم داشت.
او بیان داشت: نباید از سازمان های مردم نهاد بهراسیم بلکه باید اجازه دهیم که آنها به فعالیت خود ادامه دهند و اگر به دنبال بهبود شرایط و رفع مشکلات هستیم بگذاریم ما را نقد کنند.
وی بیان کرد: بایداجازه دهیم که مردم خودشان سرنوشتشان رادر دست بگیرند و ما نیز به عنوان هماهنگ کننده، برنامه ریز و تدوین کننده سیاست های کلی در کنار آنها باشیم. استاندار فارس، یکی از اصلی ترین دغدغه های جوانان را مساله اشتغال دانست و گفت: برای رفع مشکل اشتغال، تمام دستگاه ها و مجموعه ها باید با همفکری و هم اندیشی به دنبال راهکارهای مناسب و قابل اجرا باشند. وی افزود: در گام اول باید جوانان، مدیران و مسئولان را در کنار خود احساس کنند تا آنها به راحتی بتوانند خواسته ها و نیازهای خود را با آنان در میان بگذارند.
افشانی اظهار کرد: اگر اجازه ندهیم جوانان و فرزندان ما حرف خود را بزنند، باید بدانیم که این خشم فروخورده در نهایت در جایی خود را نشان می دهد که ما متوجه نیستیم.
استاندار فارس ادامه داد: نباید اینگونه فکر کنیم که فرزندان ما حتما باید مطابق خواست و نظر ما رفتار کنند و اگر چنین خواسته ای داریم باید در خیلی مواقع هم ما مطابق خواست و نظر آنها عمل کنیم.
افشانی گفت: بی توجهی نسبت به خواسته ها و نیازهای جوانان خود می تواند سرآغاز ایجاد و شکل گیری پدیده های شوم اجتماعی مانند اعتیاد و طلاق باشد.
وی، از مدیران خواست که در جلساتی مانند جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان از بیان بحث های تئوریک پرهیز و بیشتر مباحثی را مطرح کنند که قبلا مورد بررسی قرار گرفته و در آن جلسه منتهی به تصویب و اجرا شود.
وی اضافه کرد: تمام کسانی که به عنوان مسئول در این جلسه ها شرکت می کنند باید در حوزه وظیفه خود پیشنهادهای اجرایی با پشتوانه عظیم علمی مطرح کنند.
استاندار فارس، یکی از دلایل بروز طلاق را عدم آشنایی و آگاهی زوجین نسبت به حقوق یکدیگر دانست و افزود: امروز در سطح دبیرستان ما دروس بسیاری داریم اما یک درس راجع به حقوق زوجین برای دانش آموزان نداریم.
افشانی گفت: اگر جوانان ما قبل از اینکه بخواهند تصمیم به تشکیل خانواده و ازدواج بگیرند نسبت به حقوق خود و طرف مقابلشان آگاهی داشته باشند، انتخابی آگاهانه خواهند داشت و فردا در زندگی مشترک خود با مشکل مواجه نخواهند شد. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن