تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819936315




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح بیمارستان کودکان شهید مسعودی یزد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر دو روزه خود به یزد، بیمارستان کودکان شهید مسعودی یزد را رسماً افتتاح کرد.
به گزارش تابناک یزد ، این بیمارستان کاملاً خیری که دارای 108 تخت و سه هزار و 500 متر مربع زیربنا است، از سال 84 با هزینه ای بالغ بر 48 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفته است.
وزیر بهداشت با حضور در این بیمارستان که شامل بخش های اورژانس کودکان، مراقبت های ویژه کودکان و مراقبت های ویژه نوزادان است، بر بالین نوزادان بستری در این بیمارستان حضور یافت و از نزدیک در جریان روند درمان آنها در بخش بستری نوزادان قرار گرفت.
دکتر "محمود نوری شادکام" رئیس بخش نوزادان این بیمارستان ضمن ارائه توضیحات مشروح پیرامون مهمترین اقدامات انجام شده برای نوزادان نارس بستری در این بخش، اظهار کرد: در این بخش، انواع مراقبت های ویژه نوزاد در سطوح مختلف انجام شده و اقدام ویژه بخش، آموزش مادران و دستیاران به منظور کاهش زمان بستری نوزاد نارس است.
وی تصریح کرد: در این بخش، مراقبت آغوشی از نوزادان بستری توسط والدین، ریسک ابتلا به بیماریهای عفونی را در این نوزادان کاهش داده و موجب ارتباط عاطفی هر چه بیشتر نوزاد با والدین و افزایش ترشح شیر مادر نیز می شود.
ایسنا یزد، نوری شادکام همچنین آموزش تیمی و مراقبت ...
[ مشاهده متن کامل خبر افتتاح بیمارستان کودکان شهید مسعودی یزد در تابناک ]

پنجشنبه ، ۲۰اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن